۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران: بی تعارف ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده و با کسی هم تعارف نداریم، من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم.

به گزارش خبرورزشی و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی با بیان اینکه شکست خانگی برابر سایپا و باخت به تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، اظهار داشت: این دو نتیجه نشان‌دهنده عملکرد ضعیف تیم است و بر همین اساس همه اعضای تیم اعم از کادر فنی و بازیکنان ۱۰ درصد جریمه شدند.
وی افزود: همانطور که یک تیم به خاطر عملکرد خوب و برد پاداش می‌گیرد، طبعاً هنگام شکست و بازی نامطلوب هم باید همه جریمه شوند، انتظار مدیریت باشگاه از تیم با توجه به امکانات، اردوی نیم‌فصل و بازیکنانی که داریم بالاست.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با اشاره به اینکه این تیم نسبت به نیم‌فصل اول دچار افت شده است، یادآور شد: با فوتبالی که در نیم‌فصل اول ارائه دادیم و بازیکنانی که در اختیار داریم تصور می‌کردیم در نیم‌فصل دوم به بالای جدول می‌رسیم، اما اکنون باید برای بقا تلاش کنیم و این ناراحت‌کننده است.
امیری ادامه داد: بی‌تعارف ناقوس سقوط برای نساجی به صدا در آمده و با کسی هم تعارف نداریم، من از هفته گذشته این خطر بزرگ را احساس کردم و به همین خاطر از روز چهارشنبه همراه تیم به سفر بوشهر رفتم، همه نکات مثبت و منفی را هم در این سفر نت‌برداری و یادداشت کردم.
وی بار دیگر بازیکنان تیمش را خطاب قرار داد و گفت: بازیکنان باید متوجه باشند که هزینه این تیم از سوی بخش خصوصی تامین می‌شود در حالی که سرمایه‌گذاری در این فوتبال هیچ بازگشتی ندارد، کادر فنی، بازیکنان و اعضای این تیم باید بیش از این قدردان شرکت هواپیمایی وارش باشند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران پرشور و شمار نساجی تاکید کرد: طرفداران دوست‌داشتنی نساجی بدانند که ما هم به اندازه آن‌ها از نتایج اخیر تیم ناراحتیم، یادآور می‌شوم اسم نساجی مازندران برای ما از همه چیز مهم‌تر است و در این مسیر با هیچ احدی رودربایستی نداریم، اما فوتبال هم مثل زندگی ادامه دارد، ما می‌توانیم و باید بتوانیم هر چه زودتر و در هفته آینده و هفته‌های بعد این خاطرات تلخ را از ذهن طرفداران نساجی پاک کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی