نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی پاریسی‌ها وارد بحران ستاره‌ها شده‌اند که به شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی‌شان با دورتموندِ آماده نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، در روز‌هایی که نیمار با مصدومیت دنده مواجه شده، کیلیان امباپه هم هیچ ابایی از اینکه نشان بدهد با سرمربی پاری‌سن‌ژرمن مشکل پیدا کرده، ندارد. در شرایطی پاریسی‌ها وارد بحران ستاره‌ها شده‌اند که به شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی‌شان با دورتموندِ آماده نزدیک می‌شود. آیا یک حذف دیگر در نخستین مرحله حذفی لیگ قهرمانان برای تیم متمول فرانسوی در پیش است؟

وضعیت دوگانه
در فرانسه همه‌چیز خوب است. پاری‌سن‌ژرمن موفق شد نانت را هم ۲ بر یک شکست دهد و این بیستمین بازی‌شان در تمامی رقابت‌ها بود که شکست نخورده‌اند. ۱۲ امتیاز هم بیشتر از نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان در لیگ یک فرانسه دارند. با این حال هیچ‌کدام از آمار و بردهای‌شان دلیلی بر موفقیت‌شان در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود. ۳ فصل گذشته در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند و وضعیت‌شان هیچ شباهتی به چیزی که در فرانسه نشان داده‌اند، نداشته است. ۱۸ فوریه، یعنی ۱۰ روز دیگر نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی را در زیگنال‌ایدوناپارک برگزار خواهند کرد در حالی که بعید است نیمار به آن بازی برسد. امباپه هم با داستان‌هایی که پیش آمده احتمالاً اسیر دیوار زرد خواهد شد. هواداران پاریس انتظار داشتند مصدومیت نیمار یک آسیب‌دیدگی کوتاه‌مدتِ دنده باشد، اما بیش از آن چیزی که تصور می‌کردند این مصدومیت برای بهبودی نیاز به زمان خواهد داشت. مصدومیتی که در تولد ۲۸ سالگی ستاره برزیلی رخ داده و باز هم نحسی روز تولدش او را گرفت. واکنش عصبی امباپه بعد از تعویضش در دیدار برابر مون‌پلیه هم قطعاً در آینده به ضرر توماس توخل و تیمش خواهد بود. بازیکن ۲۱ ساله‌ای که مثل اینکه دیگر دلش با بازی کردن در پاریس نیست و حال و هوای رئال‌مادرید دارد.

اروپا به ما می‌خندد
حذف‌های پاری‌سن‌ژرمن از لیگ قهرمانان هم در دوره‌های گذشته عجیب و تلخ بوده است. از خوش‌خیالی در پاریس در حالی که در اولدترافورد پیروز شده بودند. اجازه دادند منچستریونایتد کام‌بک بزند و شب شادی را برای شیاطین‌سرخ رقم زدند. این داستان حذف‌شان در فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ بود. فصل قبل از آن هم در حالی که همه فکر می‌کردند مانع پیش‌روی رئال‌مادرید شوند مسیر را برای حریف هموار کردند هم بازی رفت را باختند و هم در بازی برگشت در خانه بازنده بودند. فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ هم به این شکل برای‌شان تمام شد، اما بدترین باخت‌شان در نوکمپ در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ بود. وقتی که ۴ گل در خانه زده بودند و به‌طرز عجیبی در نوکمپ ۶ گل دریافت کردند. مثل اینکه موفقیت در لیگ قهرمانان برای پاریسی‌ها طلسم شده و این فصل هم در آستانه یک‌هشتم مشکلات عجیبی دارند. فصول گذشته که مسائل امروز را نداشتند به چه حال و روزی افتادند، امسال که بحران دارند شانس کمتری هم برای صعود خواهند داشت. در هر صورت توخل تلاش می‌کند امباپه را از لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوب برساند و کادرپزشکی هم مأمور شده هر طور که می‌شود حداقل نیمار را تا بازی برگشت آماده کند. شاید حتی در آلمان هم او بتواند به پاریسی‌ها کمک کند. این مربی آلمانی می‌داند احتمال ماندنش در پاری‌سن‌ژرمن زیاد نیست، مگر اینکه تیمش را تا فینال لیگ قهرمانان بالا ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی