نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌تواند هزینه‌هایی که بابت ثبت شکایتش در فیفا از رضا شکاری و باشگاه روبین‌کازان داشته را بازپس بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده باشگاه ذوب‌آهن اصفهان می‌تواند مبلغ سه هزار فرانک سوئیس بابت هزینه‌های شکایتش از رضا شکاری و باشگاه روبین کازان روسیه دریافت کند. این تصمیم فیفا به دلیل پیروزی باشگاه ذوب‌آهن در این پرونده گرفته شده است تا باشگاه ایرانی هزینه‌هایی که بابت ثبت شکایتش در فیفا داشته را پس بگیرد.

با پیگیری‌های سعید آذری، مدیرعامل پیشین باشگاه ذوب‌آهن و وکیل ایتالیایی این پرونده، باشگاه روبین‌کازان روسیه از سوی فیفا به پرداخت ۱۰۵ هزار یورو بابت حق رشد شکاری محکوم شده بود. این درحالی است که فیفا در بخش دیگر شکایت ذوبی‌ها بابت فسخ و انتقال غیر‌قانونی شکاری به لیگ روسیه تشخیص داده است که پرونده باید به دادگاه CAS ارسال شود.

مدیران ذوب‌آهن برای پیگیری پرونده شکایت‌شان که حدود دو سال از به جریان افتادنش می‌گذرد، باید مبلغ هزار فرانک سوئیس را به حساب دادگاه بین‌المللی ورزش واریز کنند. با توجه به بازگشت سه هزار فرانکی از فیفا، ذوبی‌ها می‌توانند از این مبلغ هزار فرانک را با رایزنی مستقیماً از فیفا به CAS واریز کنند تا مشکلی احتمالی برای واریز پول از ایران نداشته باشند.

با توجه به اینکه فیفا در بخش دوم شکایت ذوب‌آهن از شکاری و روبین‌کازان به حکم فدراسیون فوتبال ایران بابت «فسخ غیرقانونی» استناد کرده است، ذوبی‌ها شانس زیادی برای یک پیروزی دیگر - این بار در دادگاه CAS - دارند.

اینکه باشگاه ذوب‌آهن می‌تواند مبلغ هزینه‌های شکایتش را از فیفا پس بگیرد، موفقیت دیگری برای این باشگاه در پرونده‌های بین‌الملی به حساب می‌آید. ذوب‌آهن اخیراً در پرونده شکایت گابریل هرناندز، بازیکن هندوراسی فصل گذشته‌اش هم پیروز شده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی