نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دربی با هرچه داستان تلخ و شیرینی که داشت، با تساوی به اتمام رسید و طرفداران استقلال و پرسپولیس ۴ گل در طول ۹۰ دقیقه دیدند با این حال مشکل بلیت فروشی خاطر بسیاری از آنها را مکدر کرد.

هواداران به کجا شکایت کنند؟ به گزارش خبرورزشی، در حاشیه دربی اتفاقات تلخی رخ داد که بدون تردید خالی ماندن بخش‌هایی از ورزشگاه، مهم‌ترین این اتفاقات بود. طرفداران دو تیم می‌گویند بلیت برای خرید وجود نداشت و هزاران اتفاق ریز و درشت در این مورد رخ داد. برخی از آن‌ها می‌گفتند بار‌ها برای خرید بلیت اقدام کردیم و حتی چند بار از حساب‌مان، پول هم کسر شد ولی تنها یک بار بلیت برای‌مان صادر شده و از این رو دچار ناامیدی شدیم.

البته یکی از مسئولان مرتبط در مورد بلیت‌فروشی مدعی شده سایت تحت مدیریت شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی که تنها سامانه مجاز بلیت‌فروشی بود، مورد حمله هکر‌ها بوده و هک شده است. از این رو، قرار است به زودی از حمله‌کنندگان به این سایت به قوه قضائیه شکایت شود، اما این فرد هیچ توضیحی نداد که هواداران پرسپولیس و استقلال که بلیت خریدند، اما پول‌شان در حساب سامانه باقی مانده، باید کجا شکایت کنند؟ البته هیچ پیام یا پیامکی به آن‌ها ارسال نشده که تکلیف‌شان را بدانند و کاملاً بلاتکلیف هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی