نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه گفت: زمانی که من و اسکوچیچ در لیگ یک بودیم تیم من به قهرمانی رسید اما اسکوچیچ با بهترین بازیکنانی که فصل بعد به لیگ برتر آمدند سوم شد!

به گزارش خبرورزشی، محمود فکری در حاشیه ثبت نام اعضای هیئت رئیسه فوتبال گفت: من امروز برای مشکلات تیمم به فدراسیون آمده ام و دیدم چند تن از قدیمی های استقلال برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده اند.
وی تاکید کرد: امیدوارم هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب می شود بتواند فوتبال مان را از مشکلات بیرون برده و به سر منزل مقصود برساند.
فکری درباره اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: این انتخاب برای من عجیب بود، باید بپذیریم اسکوچیچ باید مبلغی را بدهد که انتخاب شده است، البته نقش دلال ها و آقازاده ها بی تاثیر نبود و دیدیم این مربی بالاخره با دلال ها توانست برای سرمربیگری تیم ملی انتخاب شود.
فکری خاطرنشان کرد: متاسفانه اسکوچیچ رزومه خوبی نداشت و تعجب می کنم چطور سرمربی تیم ملی ایران شد. زمانی که ما هر دو در لیگ یک بودیم تیم من به قهرمانی رسید اما اسکوچیچ با بهترین بازیکنانی که فصل بعد به لیگ برتر آمدند سوم شد. بنابراین به طور حتم دست هایی در کار است که باعث می‌شود اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شود و مربیان ایرانی که بدون حاشیه کار می کنند نمی توانند سرمربی تیم ملی شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی