۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهلت قانونی ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال، ساعت ۱۶ امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرورزشی، آخرین روز از انتخابات فدراسیون فوتبال با حضور پرنگ داوطلبان در ساختمان این فدراسیون همراه بود و در مجموع ۸ نفر برای تصدی پست ریاست فدراسیون فوتبال و تعداد زیادی هم برای عضویت در هیات رئیسه و سایر پست‌های این فدراسیون ثبت‌نام کردند.

به گفته‌ی ابراهیم شکوری، تاکنون بیش از ۵۰ نفر برای تصدی پست‌های مختلف فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۸ نفر نامزد ریاست فدراسیون شدند و سایرین برای کرسی‌هایی مانند نواب رئیس و عضویت در هیات رئیسه اعلام آمادگی کردند.

بعد از نام نویسی، نوبت به دریافت مدارک خواهد رسید و سپس کمیته بررسی صلاحیت نامزدها تشکیل می‌شود تا در نهایت در ۲۵ اسفندماه سال جاری و با برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال، رییس و ترکیب جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شود.

نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال

ردیف اسامی کاندیدای پست انتخاباتی
۱ حبیب‌الله کاشانی ریاست فدراسیون فوتبال
۲ محمدحسین قریب ریاست فدراسیون فوتبال
۳ امیرمسعود هراتیان ریاست فدراسیون فوتبال
۴ مهدی محمدنبی ریاست فدراسیون فوتبال
۵ هدایت‌الله ممبینی ریاست فدراسیون فوتبال
۶ رضا جلالی ریاست فدراسیون فوتبال
۷ محمرضا کلایی ریاست فدراسیون فوتبال
۸ حیدر بهاروند ریاست فدراسیون فوتبال

همچنین از دیگر چهره‌های برجسته که برای سمت‌های مختلف نام‌نویسی کردند می‌توان به منصور قنبرزاده، خداداد افشاریان، صادق درودگر، علی خطیر، محمو اسلامیان و علی فتح‌الله‌زاده اشاره کرد.

در حالی که امروز حدود ۱۵ نفر برای سمت‌های مختلف اعلام آمادگی کردند، شکوری می‌گوید بیش از ۵۰ نفر در انتخابات نام نویسی کرده‌اند اما تا زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان، اسامی دقیق نامزدها اعلام نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی