نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فاصله امتیازات در تیم‌های پایین‌جدولی لیگ برتر آن‌قدر نزدیک است که نمی‌توان به‌طور یقین از تیم‌های سقوط‌کننده، نام برد.

خبرورزشی/ آرش نوعدوستی؛ نزدیک به دوسوم بازی‌های لیگ برتر برگزار شده است، گرچه در بالای جدول پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال جزو مدعیان قهرمانی هستند، اما اوج رقابت میان تیم‌های پایین‌جدولی است. تیم‌هایی که تلاش می‌کنند تا بقای خود را در لیگ برتر مسجل کنند. فاصله امتیازات در تیم‌های پایین‌جدولی آن‌قدر نزدیک است که نمی‌توان به‌طور یقین از تیم‌های سقوط‌کننده، نام برد. با هم نگاهی گذرا به ۷ تیم انتهای جدولی می‌اندازیم.

ذوب‌آهن
ذوب‌آهن اصفهان با علیرضا منصوریان فصل را آغاز کرد، ولی نتایج او باب‌دل مسئولان باشگاه و هواداران نبود تا رادولوویچ از مونته‌نگرو روی نیمکت این تیم بنشیند. گرچه ذوب‌آهن در هفته گذشته ۳ امتیاز باارزش کسب کرد و ۲۱ امتیازی شد، ولی ۹ امتیاز برای ماندن لازم دارد تا خیال خودش را راحت کند و نباید برای این تیم کار زیاد سختی هم باشد!

سایپا
سایپای ابراهیم صادقی یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر این فصل است. شاید شاگردان صادقی تجربه بالایی نداشته باشند، اما میزان دوندگی آن‌ها بسیار کارساز است و می‌تواند گره‌گشا باشد. این تیم از ۱۹ بازی خود، ۱۹ امتیاز کسب کرده و برای رسیدن به منطقه امن جدول لیگ برتر حداقل ۱۱ امتیاز نیاز دارد.

نساجی مازندران
نساجی مازندران در این فصل حرکت سینوسی دارد، این تیم به سختی پیروز می‌شود، ولی راحت هم شکست می‌خورد. رضا مهاجری در این فصل نتوانست انتظارات هواداران نساجی را برآورده کند و در هفته گذشته نیز مقابل قعرنشین یعنی شاهین بوشهر نیز مغلوب شد تا شرایط این تیم به خطر بیفتد. نساجی هم مثل سایپا برای اینکه خیال خودش را در این فصل راحت کند به حداقل ۱۱ امتیاز نیاز مبرم دارد.

پارس جنوبی
تیم پارس جنوبی در این فصل برخلاف فصل گذشته ضعیف ظاهر شد و در پایان هفته نوزدهم فقط ۱۶ امتیاز کسب کرده است. بعد از رفتن فراز کمالوند، هومن افاضلی سرمربی تیم شد. پارس جنوبی آن‌قدر مشکلات مالی دارد که حتی مدیرعامل آن نیز استعفا داده است و معلوم نیست آینده این تیم که ۳ فصل را در لیگ برتر سپری می‌کند به کجا ختم خواهد شد. شاگردان افاضلی برای ماندن در لیگ برتر ۱۴ امتیاز لازم دارند.

پیکان
پیکان با حسین فرکی استارت زد و در ابتدای فصل نیز نتایج بدی هم کسب نکرد، اما در هفته‌های اخیر آن‌قدر ضعیف عمل کرد که عبدا... ویسی جای فرکی را گرفت و این مربی در اولین بازی خود در هفته گذشته برابر ماشین‌سازی یک امتیاز دشت کرد. پیکان که با ۱۴ امتیاز در مکان چهاردهم جدول قرار دارد برای فرار از منطقه سقوط حداقل ۱۶ امتیاز لازم دارد. این مسئله برای تیمی که با ۲۶ گل در رده دومین تیم هجومی لیگ است، زیاد نگران‌کننده نیست، اما همین تیم در خط دفاع بسیار متزلزل است و با ۳۵ گل خورده، نقطه ضعف بسیار نگران‌کننده‌ای را نشان می‌دهد.

گل‌گهر سیرجان
گل‌گهر هم با وینکو بگوویچ آغاز کرد و در همان هفته‌های اول به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد. مجید جلالی جانشین مرد کروات شد، ولی به‌رغم اینکه در فصل نقل و انتقالات هم ۶ بازیکن خوب را به خدمت گرفت، هنوز نتوانسته آن نتایج لازم را به دست آورد و با ۱۳ امتیاز جایگاه پانزدهم جدول را به خود اختصاص داده است. بزرگترین مشکل گل‌گهر خط حمله ضعیف این تیم است که در ۱۹ بازی ۹ گل به‌ثمر رسانده است. این تیم کنار شاهین بوشهر کار سختی برای بقا دارد و حداقل ۱۷ امتیاز نیاز دارد تا فصل آینده نیز در لیگ برتر حضور داشته باشد.

شاهین بوشهر
و بالاخره آخرین تیم شاهین بوشهر است که با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار دارد. این تیم با عبدا... ویسی استارت زد، ولی بعد از کسب نتایج ضعیف میشو کریستوویچ کروات هدایت این تیم را برعهده گرفت. شاهین در دو هفته اخیر ۲ برد بسیار خوب را کسب کرد و پیکان را در تهران و سپس نساجی را در بوشهر شکست داد تا ۱۳ امتیازی شود. شاهین هم کار سختی دارد و باید ۱۷ امتیاز کسب کند تا خیال هوادارانش را از بابت بقا در لیگ برتر راحت کند.
خلاصه کلام این تیم‌ها از حالا به بعد فرصت اشتباه ندارند و باید فقط به فکر جمع‌آوری امتیازات لازم برای بقا باشند، به دلیل فاصله امتیازات نزدیک تیم‌ها، رقابت آن‌ها در هفته‌های آتی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی