نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع چپ سپاهان به خبرورزشی گفت: شاید باورتان نشود، ولی بازی با العین دومین دیداری بود که به عنوان دفاع میانی بازی کردم.

مصلح: ادعای ضعیف بودن العین خنده‌دار است خبرورزشی/ امید یوسفیان؛ سپاهان کاری کرد کارستان. شاگردان قلعه‌نویی در روز اول مرحله گروهی موفق شدند با چهار گل العین را در خانه‌اش شکست داده و بهترین نتیجه را بین تیم‌های ایرانی کسب کنند و به نوعی آبروداری کرده باشند. یکی از بهترین بازیکنان سپاهان در این دیدار شایان مصلح مدافع این تیم بود که موفق شد به کمک سایر مدافعان این تیم دروازه تیم‌شان را بسته نگه دارند. گفت‌وگوی ما با شایان را در ادامه می‌خوانید:

شایان بازی با العین چطور بود؟
من فکر می‌کنم بازی ما با العین یکی از بهترین بازی‌های تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بود. تیم ما نمایش فوق‌العاده‌ای داشت و کاملاً برتر از حریف بودیم و استحقاق کسب این نتیجه را داشتیم. در کار‌های دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و از موقعیت‌هایی هم که گیرمان آمد، به بهترین شکل استفاده کردیم.

شما بهترین نتیجه را بین تیم‌های ایرانی داشتید و آبروداری کردید.
خوشحالم که توانستیم نماینده خوبی برای ایران باشیم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. من هم به عنوان یک ایرانی دوست دارم بقیه تیم‌های ما هم نتایج خوبی بگیرند و از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند.

بعضی‌ها عنوان کردند العین ضعیف بود و به نوعی پیروزی با ارزش شما را لوث کردند.
واقعاً ضعیف بودن العین خنده‌دار است. همین الان العین در ترکیب تیمش بازیکن ۴، ۵ میلیون دلاری دارد، من نمی‌دانم چطور می‌گویند این تیم ضعیف بود.

تو هم در این بازی به عنوان مدافع آخر به میدان رفتی.
بله، شاید باورتان نشود، ولی این دومین دیداری بود که به عنوان دفاع میانی بازی کردم. بازی اول برابر ماشین‌سازی بود که آن دیدار هم برای ما بدون گل خورده به پایان رسید. البته باید بگویم کل تیم خوب دفاع کردند و در کلین‌شیت همه تیم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند. راستش من بلد نیستم به مربیانم نه بگویم به همین خاطر هر جا مرا بگذارند، با تمام وجود بازی می‌کنم.

بازی با السد را چطور می‌بینی؟
به نظرم بازی مقابل السد به مراتب سخت‌تر از العین است. السد تیم بسیار گردن‌کلفتی به حساب می‌آید و باید خیلی مراقب این تیم باشیم. ما هم تیم خوبی هستیم و بازیکنان باکیفیتی در ترکیب تیم ما حضور دارند. امیدوارم از بازی با السد با دست پر برگردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی