نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می‌گوید DNA این تیم هرگز تغییر نخواهد کرد و روش کاری کهکشانی‌ها ارائه فوتبال هجومی زیباست.

به گزارش خبرورزشی، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (یکشنبه) در هفته بیست‌وچهارم لالیگای اسپانیا در دیداری خانگی به دنبال استحکام صدرنشینی خود مقابل سلتاویگو است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: برای ما اهمیت دارد به کاری که داریم انجام می‌دهیم، ادامه دهیم. سلتاویگو به غیر از اینکه حریفی سطح بالاست، سزاوار جایگاهی نیست که در حال حاضر (رده هفدهم) در آن قرار دارد. باید خودمان را برای این بازی آماده کنیم و با ریتم مدنظر بازی‌مان را ارائه دهیم.

وی افزود: در فوتبال باید تعادل داشته باشید. DNA رئال مادرید هم هرگز تغییر نخواهد کرد. روش کاری ما ارائه فوتبالی هجومی و زیباست. من خودم زمانی که برای رئال مادرید باری می‌کردم، عاشق سبک بازی این تیم بودم، اما همیشه باید تعادل خوبی بین حمله و دفاع برقرار باشد. تیمی هم که این موضوع را رعایت کند، همیشه بهترین نتایج را کسب می‌کند.
سرمربی کهکشانی‌ها که تیمش در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید با منچسترسیتی رقابت کند، در خصوص محرومیت این تیم از حضور در دو دوره بعدی این رقابت‌ها به دلیل نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا تأکید کرد: نمی‌توانم در مورد محرومیت من‌سیتی صحبت کنم و نمی‌دانم چه خواهد شد. من تنها می‌توانم درباره فوتبال صحبت کنم. منچسترسیتی تیمی قدرتمند است، اما من در حال حاضر تنها روی بازی با سلتاویگو تمرکز دارم.

زیزو همچنین درباره هافبک بلژیکی‌اش خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم که اِزار چه بازیکن مهمی برای ما است. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و خوشحالیم که به تمرین گروهی بازگشته است. آیا او به بازی با منچسترسیتی می‌رسد؟ ادن حالا احساس بهتری دارد، اما سه ماه است که بازی نکرده و وضعیت او را باید بازی به بازی مورد بررسی قرار دهیم. ازار، اما آماده بازی فرداست.

زیدان در پایان خاطرنشان کرد: من ۲۳ بازیکن دارم که همه آن‌ها می‌توانند بازی کنند. تنها کاری که آن‌ها باید بکنند، این است که روی کار خود تمرکر کنند و انگیزه لازم را داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی