نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قائم مقام باشگاه شهر خودرو گفت: نمی‌دانیم چرا سه مسابقه لیگ برتر را لغو نکردند و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد.

به گزارش خبرورزشی، به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو خراسان، وحید علیپور در خصوص برگزاری بازی این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تا ساعت ۲۱:۳۰ قرار بود بازی ما با نفت مسجد سلیمان با حضور تماشاگران برگزار شود، اما به یکباره اعلام شد که هواداران نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

وی افزود: ما هم موافق رعایت موازین بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا هستیم، اما این سیاست یک بام و دو هوا اصلا زیبنده ورزش و لیگ برتر فوتبال ما نیست.

علیپور اظهار کرد: دقایقی پیش ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا در ورزش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلیه مسابقات ورزشی در کشور تا ۱۰ روز لغو است، اما هیچ اشاره‌ای به مسابقات فوتبال لیگ برتر نکرده است و ما به این موضوع کاملا اعتراض داریم.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو افزود: تیم شهر خودرو در چند هفته گذشته همواره بازیهایش خارج از خانه بوده است و حالا که قصد داشتیم از حمایت هوادارانمان استفاده کنیم میگویند نمی‌شود.

وی ادامه داد: ما نمی‌دانیم این چه تصمیمی است که گرفته می‌شود، مگر بازیکنان و عوامل تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقه نفس نمی‌کشند پس چرا بازی را برگزار می‌کنند. این یک تصمیم اشتباه است که فقط باعث متضرر شدن باشگاه‌های میزبان می‌شود. قطعا در این موضوع اعتراض رسمی خودمان را اعلام می‌کنیم و به دنبال این خواهیم بود تا مسابقه تیم ما نیز لغو شود و در زمان دیگری که بتوانیم از پتانسیل هوادارانمان نیز استفاده کنیم بازی برگزار شود.

علیپور ادامه داد:این حق مسلم هوادارن است که بعد از تعطیلات و پیشگیری‌های لازم برای این بیماری، در فضایی مناسب و با آرامش به دیدن بازی تیم‌های محبوبشان در ورزشگاه بپردازند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی