نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال گفت: با آمدن ارسلان مطهری شرایط خط حمله تیم استقلال به بهترین شکل ممکن تقویت شد. اگرچه نبودن دیاباته و قائدی و مصدومیت آنها، کار را سخت می‌کند.

به گزارش خبرورزشی ، بهمن طهماسبی، مهاجم اسبق استقلال این روز‌ها با پاس همدان جزو مربیان جوان لیگ دو محسوب می‌شود و به دنبال تجربه‌اندوزی در عرصه مربیگری است. با گلزن سال‌های گذشته استقلال از وضعیت باشگاه و خط حمله آن و همچنین شرایط این روزهایش همکلام شدیم.
*وضعیت استقلال را دنبال می‌کنید؟
بله، صددرصد. متأسفانه مصدومیت‌های اخیر باعث شده روند رو به صعود تیم تحت‌الشعاع این مسئله قرار بگیرد، اما برای بازی امشب با آمدن میلیچ، کریمی و فرشید اسماعیلی کار کمی شکل بهتری خواهد گرفت.
*به بازی با ذوب‌آهن اشاره کردید. نتیجه بازی را چه پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی با ذوب‌آهن بازی سختی خواهد بود چرا که آنان بعد از ناکامی‌های نیم‌فصل اول این روز‌ها شرایط خوبی دارند، اما در مجموع فکر می‌کنم استقلال با کسب ۳ امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک می‌کند.
*درست در روز‌هایی که قائدی و دیاباته به فرم ایده‌آل رسیده بودند، ارسلان مطهری نیز به این نفرات اضافه شد، اما مصدومیت، برنامه‌های مجیدی را در خط حمله دچار تغییر کرد. به عنوان مهاجم اسبق استقلال چه نظری دارید؟
دقیقاً. با آمدن ارسلان مطهری شرایط خط حمله تیم به بهترین شکل ممکن دچار تقویت شد. اگرچه نبودن دیاباته و قائدی و مصدومیت آنها، کار را سخت می‌کند، اما جایگزینانی که قرار است جای این دو را بگیرند، امیدوارم از شرایط موجود نهایت بهره را ببرند و بتوانند توانایی‌های خود را اثبات کنند. به نظرم ذکریا مرادی بتواند جای بازیکنان غایب را پر کند. البته مرتضی تبریزی هم هست، اما متأسفانه این بازیکن نتوانست خود را در استقلال پیدا کند در حالی که از او گل‌های زیادی در خاطر داریم.
*از پاس همدان چه خبر؟
پاس در جایگاه دوم جدول مسابقات است و ۷ بازی دیگر نیز مانده است. متأسفانه در حالی که هفته‌های حساس پایانی را دنبال می‌کنیم، تنها نزدیک به ۳۰ درصد از قرارداد‌ها پرداخت شد و مدت‌هاست دریافتی نداریم.
*یعنی چند وقت؟
از بس دیر شده، از خاطرم رفت که دقیقاً کی آخرین دریافتی را داشتیم، اما امیدوارم مدیران باشگاه در روز‌های حساس و در حالی که همه تیم‌ها در نیم‌فصل خود را تقویت کرده بودند، ما به دلیل محرومیت نتوانستیم بازیکنی در اختیار بگیریم، از این‌رو لااقل برای حفظ بازیکنان موجود فکری برای مشکلات مالی بازیکنان و کادر فنی کرده تا در هفته‌های حساس پایانی موجب دلگرمی آنان شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی