نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه «الشرق الاوسط» عربستان مدعی شد که احتمال دارد بازی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته سوم به تاخیر بیفتد.

به گزارش خبرورزشی ، ویروس کرونا از هفته گذشته به صورت رسمی وارد کشور ایران شد. این ویروس مثل تمام کشور‌های که به آن وارد شده ورزش را تحت تاثیر قرار داده است.
در این راستا نشریه «الشرق الاوسط» عربستان امروز در گزارشی مدعی شد و نوشت: بعد از آنکه ویروس کرونا در چین منتشر شد و نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا را به تاخیر انداخت به نظر می‌رسد ایستگاه بعدی AFC، ایران است. نمایندگان ایران برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا باید به کشور‌های امارات، قطر، کویت و بحرین سفر کنند. اگر ایران نتواند مانع از شیوع این ویروس در شهر‌های مختلفش شود احتمال دارد بازی‌های نمایندگان ایران به تاخیر بیفتد.
در ادامه گزارش آمده است: کویت، بحرین و عراق ورود پرواز‌ها از ایران را به خاطر کرونا ممنوع کرده است. ولی هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موضع گیری‌ها کشور بیانیه‌ای صادر نکرده است.
پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند. در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به ترتیب پرسپولیس باید مقابل التعاون عربستان در کویت بازی کند. شاگردان مجیدی باید در امارات به مصاف الوحده بروند.
شهرخودرو باید در هفته سوم مقابل شباب الاهلی در دبی بازی کند. سپاهان نیز باید با النصر عربستان در بحرین بازی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی