نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وسط اخبار صددرصد منفی، بازی‌های امروز لیگ حداقل برای فوتبالی‌ها حکم یک زنگ تفریح و تنفس کوتاه مدت را دارد. آن‌ها می‌توانند چند ساعت (به اندازه آغاز بازی پرسپولیس تا پایان بازی استقلال) کرونا، سکه، دلار، مسکن و... را فراموش کنند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ دیشب اخبار ضدونقیضی در مورد حضور یا عدم حضور تماشاگران در بازی‌های امروز لیگ منتشر می‌شد. وسط این همه خبر بد (گرانی سکه و دلار و...) فقط کرونا را کم داشتیم که تشریف آورد و حالا باید بازی‌های امروز لیگ که بازی‌های حساسی هم هست بدون حضور تماشاگر برگزار شود.
وسط اخبار صد درصد منفی، بازی‌های امروز لیگ حداقل برای فوتبالی‌ها حکم یک زنگ تفریح و تنفس کوتاه مدت را دارد. آن‌ها می‌توانند چند ساعت (به اندازه آغاز بازی پرسپولیس تا پایان بازی استقلال) کرونا، سکه، دلار، مسکن و... را فراموش کنند. حالا شاید بگویید خب چه فایده؟ بعدش چی؟ واقعیت این است که ما باید با همین دلخوشی‌های کوچک امور را بگذرانیم و غصه خوردن به مشکلاتی که حل آن از عهده‌مان برنمی‌آید کاری بیهوده است.
برنده بازی امروز پرسپولیس و سپاهان در اصفهان به شدت بوی قهرمانی می‌گیرد. از طرفی استقلال بعد از مدت‌ها در تهران بازی می‌کند که اگر قرار باشد تماشاگر نداشته باشد باز هم فرقی نمی‌کند. بدون تماشاگر بودن بازی سپاهان- پرسپولیس هم قطعاً به سود سرخپوشان است و آن‌ها حتی با یک مساوی از نظر جدولی برد می‌کنند هرچند که بازی رفت را باخته‌اند و این بازی جنبه انتقامی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی