نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برگزاری مجمع عمومی باشگاه استقلال، قرار است مدیرعامل جدید این باشگاه هم انتخاب و معرفی شود.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه مدیر استقلال چه کسی خواهد بود و اینکه چرا خودش مدیریت باشگاه را قبول نمی‌کند، گفت: «من مدیرعامل مجموعه دیگری هستم و طبق قانون نمی‌توانم مدیر استقلال شوم. موسوی هم نمی‌تواند این سمت را قبول کند. البته الان هم هیچ کاری روی زمین نمانده و همه کمک می‌کنند مشکلات برطرف شود.

نکته قابل‌توجه اینکه برای مدیرعاملی استقلال هیچ‌کدام از آنهایی که امروز این صندلی را رد می‌کنند، دل‌شان با این تصمیم نیست و تمامی این افراد دوست دارند روی صندلی مدیریتی یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های آسیا تکیه بزنند، اما عدم شفافیت صورت‌های مالی و بدهی‌های سرسام‌آور استقلال به خارجی‌هایی که در این چندسال با آنها قطع همکاری شده، از شفر و استرا گرفته تا جباروف و جانواریو و... (رقمی که شنیده می‌شود حدود 200 میلیارد است) باعث شده این افراد با تردیدی عجیب به این صندلی نگاه کنند.

از سوی دیگر درحالی از علی فتح‌الله‌زاده به‌عنوان مدیر بعدی استقلال نام برده می‌شود که علاوه‌بر دلیلی که در بالا ذکر شد، یعنی داشتن بدهی میلیاردی، یک دلیل مهم دیگر از نگاه مدیر سابق او را برای تجربه چهارمین مدیرعاملی استقلال با تردید مواجه کرده است؛ چندصدایی و داشتن قدرت موازی در بدنه هیات‌مدیره استقلال. هرچند نزدیکانش می‌گویند با همه این مسائل فتح‌الله‌زاده علاقه‌مند است که دوباره مدیرعامل باشگاه شود و رقبای جدی هم ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی