نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خنده‌دارترین و مضحک‌ترین لیگ دنیا در کشورمان در حال برگزاری و گاهی در حال برگزار نشدن است!

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ اتفاقات عجیب بازی لغو شده سپاهان و پرسپولیس نیاز به توضیح بیشتر ندارد و فقط باید ایستاد، تماشا کرد و خندید و البته گاهی هم گریست!
ما ادعا داریم در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌خواهیم و می‌توانیم به قطری‌ها کمک کنیم، اما در لیگ خودمان قدرت برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در روزی که نه برف آمده و نه باران را نداریم! آنچه مسلم است سپاهانی‌ها نمی‌خواستند بدون تماشاگر مقابل پرسپولیس بازی کنند و بازی هم نکردند، اما دیروز اولین بار نبود که چنین اتفاقات مضحکی می‌افتاد و قبلاً هم شاهد بودیم که فینال جام حذفی در همین فدراسیون ۵ ستاره! با 2/5 ساعت تأخیر برگزار می‌شد و یا فدراسیون عرضه برگزاری بازی استقلال – سپاهان در جام حذفی و استقلال – فولاد در لیگ برتر را نداشت! دیروز هم که مشخص شد ضعیف‌ترین فدراسیون فوتبال آسیا حتی نمی‌تواند یک بازی لیگ برتری را برگزار کند!
نه تنها فیفا و AFC که تمام دنیا لیگ خنده‌دار ما را می‌بینند. شاهکار فوتبال ایران اینجاست که ادعای میزبانی در جام ملت‌ها و لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد. حالا سران AFC که به شدت توسط دلار‌های آل‌سعود تغذیه می‌شوند، جشن برپا کرده اند که آهای دنیا! ببین که فوتبال ایران توان برگزاری لیگ خودش را هم ندارد وای به حال لیگ قهرمانان آسیا! حالا علاوه بر بحث پوشالی امنیت! کرونا هم آمده و خودمان هم که تا دل‌تان بخواهد کامیون کامیون به AFC و ایادی‌اش سوژه می‌دهیم. حالا کار به جایی کشیده که حتی اگر بخواهیم دروغ هم بگوییم که ما توان میزبانی داریم، خودمان خنده‌مان می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی