نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای بازیکنان خارجی پرسپولیس صدای پیشکسوتان باشگاه را هم درآورده است.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان در نیم‌فصل دو مهاجم جذب کردند؛ اولی کریستین اوساگونا بود و دومی، آنتونی استوکس. اوساگونا آنقدر بی‌کیفیت است که نیمکت‌نشین شده و استوکس هم قهر کرده و بدون هیچ دلیل یا هماهنگی، از پرسپولیس فاصله گرفته است. در واقع، شرایطی به وجود آمده که سروصدای پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را هم درآورده است. به خصوص آن‌ها نسبت به رفتار‌های آنتونی استوکس هشدار می‌دادند.

مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد احتمال جدایی استوکس و غیبت او در تمرینات و اردوی اخیر پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان گفت: «همان موقع که نام استوکس برای پرسپولیس مطرح شده بود، چون تجربه حضور و حواشی او در تراکتور و رفتار‌های حاشیه‌سازش را داشتیم، به مسئولان باشگاه تذکر دادیم که مراقب این مهاجم ایرلندی باشند، اما متأسفانه هیچ توجهی به حرف‌های ما نشد. استوکس به راحتی بدون اینکه تضمینی به باشگاه بدهد، توانست در امارات بماند. او همه را سر کار گذاشته است، با رقم بسیار بالایی به پرسپولیس پیوسته و باید پاسخگوی رفتار و کردارش باشد. پرسپولیس باشگاهی نیست که بازیکنی بتواند در آن حاشیه‌سازی کند، چون به اندازه کافی خودش حاشیه دارد. من از مدیران باشگاه درخواست دارم با تمام توان‌شان مقابل رفتار‌های این بازیکن بایستند و هیچ گذشتی برابر استوکس نشان ندهند زیرا این بازیکن ایرلندی مشغول بازی با اعتبار باشگاه است.»

همچنین ضیا عربشاهی دیگر پیشکسوت باشگاه به ما گفت: «هرچه بگوییم، فایده‌ای ندارد. رفته‌اند دنبال مهاجمی که همه می‌دانستند کلی حاشیه دارد. اصلاً یک نفر بگوید چرا باید چنین فوتبالیستی به پرسپولیس بیاید؟ مگر باشگاه نمی‌دانست استوکس چطور از تراکتور جدا شد؟ حتی من شنیدم نیم‌فصل اول ترکیه بوده و از لیگ آن کشور هم بی‌دلیل جدا شده است. به نظر من پرسپولیس باید به فیفا شکایت کند و حق خودش را بگیرد. فیفا و آژانس‌های نقل و انتقالات یا ایجنت‌ها نباید برای این بازیکن تبلیغ کنند. استوکس هر باشگاهی را بازی می‌دهد و فیفا باید در مورد چنین بازیکنی نظر قاطع بدهد. باشگاه هم باید باهوش باشد. باید استوکس را جریمه کنند تا یاد بگیرد هیچ باشگاهی را این‌طور بازی ندهد.»

اما وحید قلیچ آخرین پیشکسوتی بود که در این مورد با او به صحبت پرداختیم. قلیچ تنها یک جمله گفت: «یحیی گل‌محمدی در مورد استوکس کار درستی انجام داد. باید مقابل چنین بازیکنانی محکم رفتار کرد. البته امیدوارم دو روز دیگر، مدیران باشگاه نگویند حالا این بازیکن کاری انجام نداده، نهایتاً دو روز دیرتر به ایران آمد و، چون قرارداد دارد، باید او را ببخشیم!»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی