نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد دوست دارد تیمش با پرواز چارتر از تهران مستقیم راهی ابوظبی شود، ولی باتوجه به شرایط مالی باشگاه، معلوم نیست با این درخواست موافقت شود یا نه؟

به گزارش خبرورزشی، جدال با الوحده دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و استقلال باید چند روز قبل از آن راهی ابوظبی شود. شرایط به گونه‌ای است که آبی‌ها باید چهارشنبه راهی سیرجان شوند، پس از تقابل گل‌گهر به تهران برگردند و پس از آن راه دبی را در پیش بگیرند. مسافت این شهر تا ابوظبی نیز باید زمینی طی شود، ولی فرهاد مجیدی می‌خواهد روند فوق تغییر کند. سرمربی آبی‌پوشان معتقد است باتوجه به اینکه سفر به سیرجان اجتناب‌ناپذیر بوده و در عین حال شاید مسیر برگشت از طریق کرمان باشد، تیم به اندازه کافی بابت این رفت و آمد‌ها خسته می‌شود بنابراین بهتر است از تهران با یک پرواز چارتر راهی ابوظبی شود تا وقت کمتری تلف شود. زمان تمرین، ریکاوری و پرواز کاملاً دست خود مربیان باشد و در عین حال مسافت بین دبی و ابوظبی نیز با اتوبوس طی نشود. فرهاد دوست دارد تیمش با پرواز چارتر از تهران مستقیم راهی ابوظبی شود، ولی باتوجه به شرایط مالی باشگاه، معلوم نیست با این درخواست موافقت شود یا نه؟

این‌طور که مسئولان ذی‌ربط می‌گویند، هر پرواز چارتر از تهران به مقصد کشور‌های عربی حوزه خلیج‌فارس حداقل ۲۵۰ میلیون تومان هزینه دربرخواهد داشت. استقلال برای جدال با الریان با پرواز اختصاصی راهی دوحه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی