۰
پنجشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، گفت: از پشت پرده خبر ندارم، اما دو بازیکن‌مان را برای اینکه مقابل پرسپولیس بازی نکنند، محروم کردند.

به گزارش   خبرورزشی ، فرهاد حمیداوی پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال شهر خودروی مشهد مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، اظهار داشت: در مورد بازی حرف ندارم، چون آقای نورشرق (رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال) باید صحبت کند! ما فردا صبح پیگیر پرونده محرومیت دو بازیکن‌مان (سرلک و جعفری) هستیم. معاونت حقوقی باشگاه ما یکسری مدارکی دارد که نشان می‌دهد نورشرق بدون استناد به هیچ اتفاقی رأی داده است.

وی افزود: اگر حرفی بزنیم، هواداران پرسپولیس ناراحت می‌شوند، اما دو روز قبل از بازی این اتفاق برای ما افتاد. باشگاه نساجی مازندران برای این شکایت حتی حق دادرسی را پرداخت نکرده است، یعنی ما بدون پرداخت هزینه دادرسی محکوم شده‌ایم! اگر این موضوع صحت داشته باشد، فراتر از فدراسیون قضیه را پیگیری خواهم کرد و نورشرق باید آنجا بیاید و توضیح دهد.

مالک باشگاه شهر خودرو در پاسخ به این سؤال که «آیا دست‌های پشت پرده باعث این اتفاق شده است؟»، گفت: دست‌های پشت پرده را نمی‌بینیم، اما چیزی که می‌بینیم اتفاق کذبی بود. نورشرق ما را برای این پرونده نخواست. از میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر می‌خواهم که من و نورشرق را روی خط برنامه بیاورد. من روز گذشته در فدراسیون فوتبال حضور داشتم و به حیدر بهاروند گفتم که هیچ اتوماسیون و اطلاع‌رسانی برای این پرونده به باشگاه شهر خودرو نشده است. نورشرق واضح‌تر از کذب روی برنامه زنده تلویزیونی اعلام کرد که به ما موضوع را گفته‌اند.

حمیدوای ادامه داد: ما هشتم (دی ماه) قرارداد دو بازیکن را فسخ کردیم و نهم همان ماه با آنها قرارداد بستیم. نورشرق یا واحدی که این آقا آنجا کار می‌کند، گفتند ما مشکوک به این هستیم که در زمان کمی که به پایان نقل‌وانتقالات باقی مانده است، با بازیکنان یادشده صحبت کرده‌اید.

وی در رابطه با جریمه هشت میلیاردی شهر خودرو برای محرومیت این دو بازیکن گفت: اگر در فوتبال جریمه هشت میلیاردی داشته‌ایم، به ما بگویند. آقایان می‌خواستند این دو بازیکن برابر پرسپولیس بازی نکنند که این کار را کردند.

مالک باشگاه شهر خودرو درباره ادامه همکاری با مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهر خودرو تصریح کرد: سرآسیایی سرمایه مشهد است و چرا همکاری نکنیم؟ اگر گواردیولا هم بود و تیمش سه مصدوم داشت و دو بازیکن آن نیز به عمد توسط نورشرق نمی‌توانستند، بازی کنند، کاری از دستش برنمی‌آمد. ما از سرآسیایی راضی هستیم.

حمیداوی در واکنش به این سؤال که آیا با شهر خودرو مشکل داشتند که چنین حکمی داده‌اند، گفت: با تیم ما مشکل ندارند و قرار است تیم دیگری قهرمان شود. نمی‌دانم چه اتفاقی پشت پرده می‌افتد و دوست ندارم روبه‌روی هواداران پرسپولیس قرار بگیرم و به هواداران این تیم و استقلال احترام می‌گذارم، اما بدانید که بدون پرداخت پول دادرسی برای شکایت، محکوم‌مان کردند. در تمام دادگاه‌های دنیا، شاکی باشید، باید پولش را بدهید، اما ما را بدون هزینه دادرسی محکوم کردند. برای اینکه خودمان نیز که بخواهیم اعتراض کنیم، باید مبلغ 240 میلیون تومان پرداخت کنیم، آنهم برای شکایتی که بدون پول حکمش را داده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی