نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۲
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع شهرخودرو به خبرورزشی گفت: با تمام احترامی که برای داوران قائلم باید بگویم در بازی با تیم‌های بزرگ و شناخته‌شده یک مقدار سوت‌ها به سود آنهاست.

به گزارش خبرورزشی، در بازی برگشت پرسپولیس و شهرخودرو هم فرشاد فرجی مدافع پیش‌تاخته تیم مشهدی موفق به گلزنی شد با این تفاوت که تیمش این مرتبه برنده نشد. او موفق شده بود در دیدار رفت هم گل بزند و تیمش را البته برنده کند. به همین خاطر مشهدی‌ها و هم‌تیمی‌های این مدافع مازندرانی به او لقب «فرشاد رفت و برگشت» داده‌اند. با فرشاد فرجی دقایقی هم‌کلام شدیم.

فرشاد رفت و برگشت لقب گرفتی؟
این لقب را خیلی دوست دارم. بچه‌های تیم به من لطف دارند ولی هر گلی که زده می‌شود حاصل یک کار جمعی و گروهی است.

شانسی گل زدی یا اینکه...
شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند نه دو بار! پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است که خیلی هم خوب دفاع می‌کند. خوشحالم توانسته‌ام در دو بازی رفت و برگشت به این تیم بزرگ گل بزنم. البته بنویسید در این تیم من کلی رفیق دارم.

همه هم مازندرانی؟!
شجاع خلیل‌زاده، علی علیپور، امید عالیشاه، مهدی ترابی، احمد نوراللهی و... دوستان من هستند.

تو بهتر سر می‌زنی یا شجاع خلیل‌زاده؟
(به شوخی) من بهتر سر می‌زنم! (می‌خندد و ادامه می‌دهد) جدا از شوخی شجاع یکی از بهترین مدافعان ایران و حتی آسیاست. با تمام وجود بازی می‌کند و در زمین کم نمی‌گذارد.

سبک بازی تو هم بی‌شباهت به شجاع خلیل‌زاده نیست؟
خیلی‌ها این حرف را می‌زنند. شجاع یک مدافع کامل و دوست خوب است. برایش بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

تو بیشتر دفاع راست بازی می‌کنی. درست است؟
من دفاع وسط و دفاع راست می‌توانم بازی کنم. هر جایی هم که سرمربی صلاح بداند حاضرم بازی کنم.

چرا نسبت به قضاوت علی صفایی اعتراض داشتید؟
ببینید پرسپولیس تیم بزرگی است. بازیکنان بزرگی هم دارد که اغلب جزو دوستان من محسوب می‌شوند، اما با تمام احترامی که برای داوران قائلم باید بگویم در بازی با تیم‌های بزرگ و شناخته‌شده یک مقدار سوت‌ها به سود آنهاست. در این بازی هم... نمی‌خواهم خیلی صحبت کنم ولی انتظار می‌رود عدالت در بازی‌ها رعایت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس دارو ندار من است IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    تو بی خود می کنی در مورد شجاع حرف بزنی هیچ کی مخصوصا تو جای خالی شجاع رو پر نمی تونه بکنه حتی حسین تو تا امدی کرونات رو به سعید منتقل کردی سعید یه کاری واسه تیم میکرد ‌‌یعنی خوب بازی میکرد ولی تو چی چه نفی برامان داشتی از شر و ضرر نباشد
    • دختر پرسپولیسی IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      اتفاقا خوبم میتونه جای شجاع رو پر کنه من نمیفهمم چرا اینقدر سنگ او (لوگو بوس کن)را به سینه میزنید اگه همین تکل فرشاد فرجی نبود که تو بازی با الریان گل میخوردیم و 3-4 میشد بازی . تو اگر که هنوز شجاع رو دوست داری پرسپولیسی نیستی تمام... درضمن خیلی بهتر از شجاع دفاع میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی