نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گلر تیم گل‌گهر سیرجان به خبرورزشی گفت: طرفدار سرسخت یوونتوس هستم و به ندرت بازی‌های این تیم را از دست می‌دهم به خصوص اینکه متوجه شوم بوفون در ترکیب یوونتوس حضور دارد.

به گزارش خبرورزشی، مهرداد بشاگردی، گلر تیم گل‌گهر سیرجان بدون شک ستاره تیمش مقابل استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر بود. در روز‌های اخیر و بعد از دیدار استقلال و گل‌گهر در فضای مجازی با سن بشاگردی شوخی کردند و به طنز می‌گفتند استقلالی‌ها نتوانستند به یک پیرمرد گل بزنند در حالی که مهرداد تنها ۳۳ سال دارد. گفت‌وگوی ما با این دروازه‌بان آبادانی را در ادامه می‌خوانید:

مهرداد ستاره تیمت جلوی استقلال بودی.
لطف شماست. کار خاصی نکردم، فقط وظیفه‌ام را انجام دادم. ضمن اینکه نباید زحمات سایر بچه‌ها به خصوص مدافعان را نادیده بگیریم. وقتی یک گلر دروازه‌اش را بسته نگه می‌دارد، یعنی کل تیم خوب کار کردند. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم تا جایگاه خودمان را بهتر کنیم.

این چندمین بازی تو برای گل‌گهر بود؟
بازی با استقلال سومین دیدار من برای تیمم بود. مقابل تراکتور و صنعت نفت هم به میدان رفته بودم.

آمدن جلالی چقدر در تیم شما تأثیرگذار بوده است؟
خب قطعاً مؤثر بود. در ابتدای فصل نتایج خوبی نگرفتیم. این تیم بعد از سال‌ها به لیگ برتر صعود کرد به همین خاطر کمی زمان لازم بود تا با جو لیگ برتر خو بگیریم. ولی هر چه از لیگ گذشت، شرایط تیم ما بهتر شد و خدا را شکر نتایج بهتری گرفتیم.

گل‌گهر در لیگ برتر می‌ماند؟
بله، شک نکنید در لیگ می‌مانیم. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و مطمئن باشید سقوط نمی‌کنیم، ولی باید در ادامه لیگ باهوش عمل کنیم و راحت امتیاز از دست ندهیم.

در بازی با استقلال چند توپ خیلی خوب از مهاجمان این تیم گرفتی.
به هر حال لطف خدا بود. در هفته‌های اخیر خوب تمرین کرده بودم و آمادگی بازی مقابل تیم بزرگی مثل استقلال را داشتم. ضمن اینکه باید از کادر فنی هم تشکر کنم که به من اعتماد کرد و فرصت بازی در این دیدار حساس را به من داد. استقلال هم تیم بسیار قوی و قابل احترامی است. خوشحالم توانستم برای گل‌گهر مؤثر باشم و به تیمم کمک کنم.

بعد از بازی با استقلال شوخی‌های زیادی با سن تو در فضای مجازی انجام شد که بازیکنان استقلال نتوانستند به یک پیرمرد گل بزنند. خودت این موضوع را شنیدی؟
نه، واقعاً چیزی نشنیدم. من متولد ۱۳۶۵ هستم. فکر نمی‌کنم سن زیادی برای یک گلر باشد. پیرمرد کجا بود؟ من فقط ۳۳ سال دارم. (باخنده) من با این مسئله کاری ندارم و تمام تمرکزم را روی فوتبال گذاشتم تا بتوانم به گل‌گهر کمک کنم و دنبال حاشیه نیستم.

راستی الگوی خاصی در دروازه‌بانی داری؟
من عاشق بوفون هستم و او الگوی اول و آخر من است. طرفدار سرسخت یوونتوس هستم و به ندرت بازی‌های این تیم را از دست می‌دهم به خصوص اینکه متوجه شوم بوفون در ترکیب یوونتوس حضور دارد. بوفون در دنیا بی‌نظیر است و دیگر مثل او پیدا نمی‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی