۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست برابر پارس جنوبی نشان می‌دهد هنوز تراکتور شخصیت قهرمانی به خود نگرفته. البته تراکتور تا دلتان بخواهد بازیکن اسمی در اختیار دارد.

به گزارش خبرورزشی، کمتر کسی فکر می‌کرد تراکتور از دیدار با تیم ته جدولی پارس جنوبی جم امتیاز نگیرد! تراکتور از این بازی نه تنها امتیاز نگرفت بلکه ۳ امتیاز را از دست داد تا فاصله اش با تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس ۱۰ امتیاز شود و بی‌تعارف جبران این اختلاف با وجود ۹ هفته مانده به پایان بازی‌ها سخت است.

تراکتور دور برگشت را با ساکت الهامی خوب شروع کرده بود، اما درست سر بزنگاه ۳ امتیاز از دست داد تا از جام دورتر شود! این اتفاق فصل گذشته هم رخ داده بود. در چنین روز‌هایی که تراکتور مدعی قهرمانی بود به سپیدرود باخت و بعد از شکست در این بازی باخت‌های بعدی تا جایی تکرار شد که تیم شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم از دست داد! و گویی اتفاق برای این تیم در حال تکرار است. البته حکایت این فصل کمی برای تیم متفاوت است چرا که بعد از دور شدن از جام قهرمانی این فرصت را دارد دست‌کم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

شکست برابر پارس جنوبی نشان می‌دهد هنوز تراکتور شخصیت قهرمانی به خود نگرفته. البته تراکتور تا دلتان بخواهد بازیکن اسمی در اختیار دارد، اما شخصیت قهرمانی ربطی به اسم بازیکنان ندارد بلکه در انگیزه‌های تیم تعریف می‌شود. در لیگ برتر هم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و هم استقلال خوزستان در حالی که تیم خوزستانی بازیکن اسمی در اختیار نداشت.

شاید تراکتور خود را در مصاف با پارس جنوبی از پیش برنده می‌دانسته! این یعنی اینکه تیم هنوز شخصیت قهرمانی به خود نگرفته. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید پارس جنوبی را جدی‌تر از یک تیم مدعی تصور می‌کرد.

با این حال فوتبال ادامه دارد. هم برای تراکتور هم برای همه تیم‌ها. تراکتور اگر این اشتباه را در ۹ هفته آتی تکرار نکند حتی اگر قهرمان لیگ برتر نشود دست‌کم جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد. بدون شک اگر تراکتور سه امتیازی که در این دیدار از دست داد را در خود جست‌وجو نکند و به زمان و زمین گیر دهد باز هم امتیاز از دست خواهد داد. چون این نگاه موجب می‌شود اشکالات فنی تیم در وجود تراکتور باقی بماند و این یعنی دوباره امتیاز از دست دادن.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی