۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست و دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت: با هماهنگی فدراسیون فوتبال و اعضای هیات ریسه کلیه مسابقات در رده‌های مختلف لیگ‌های فوتسال لغو شد.

به گزارش خبرورزشی، آرش جابری در رابطه با برگزاری لیگ‌های فوتسال در رده‌های مختلف اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و امکان انتقال سریع این ویروس و سلامتی بازیکنان مربیان کادر فنی و عوامل اجرایی و همچنین نامه فدراسیون و تصمیم سازمان لیگ فوتیال مبنی بر عدم برگزاری رده‌های مختلف لیگ فوتبال به ستاد ملی کرونا که بازی‌های لیگ را لغو اعلام کردند. سازمان لیگ فوتسال با هماهنگی فدراسیون و هیات ریسه سازمان لیگ مقرر گردید که ما هم در سازمان لیگ فوتسال تصمیماتی را نسبت به عدم برگزاری مسابقات لیگ داشته باشیم..

دبیر و سرپرست سازمان لیگ در ادامه گفت: با توجه به این اینکه AFC زمان برگزاری مسابقات جام ملت‌ها را در آسیا را اعلام نکرده است قرار شد فینال لیگ برتر فوتسال را بعد از تعطیلات فروردین برگزار کنیم.

جابری گفت: طبق تصمیم سازمان لیگ که قرار بود لیگ دسته اول در جمعه و شنبه برگزار شود این بازی‌ها برگزار نمی‌شود و همچنین مقررگردید که لیگ دسته دوم هم از ۱۴ فروردین برگزار شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی