نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تجربه ثابت می‌کند که مدیران باشگاه‌ها خیلی راه دوری نمی‌روند بلکه چند صباحی در منزل استراحت می‌کنند و وقتی بازنشسته شدند دوباره برمی‌گردند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ طبق ادعای فتح‌الله‌زاده پول اسپانسر‌های استقلال تا سال ۱۴۰۲ پیش‌خور شده، اما همین فتح‌الله زاده می‌خواهد با قدرت طلب ایسما، منشا، جپاروف، شفر، استراماچونی و... را بدهد و ورزشگاه اختصاصی هم بسازد. ضمن اینکه احتمالاً بازهم با قدرت پول کادرفنی و بازیکنان فعلی را هم می‌دهد!
به اینکه چرا یقه هیئت‌مدیره قبلی که پول‌ها را تا ۴ سال بعد پیش‌خور کرده‌اند، گرفته نمی‌شود کاری نداریم، چون اگر قرار بود در این ورزش یقه‌ای گرفته شود الان وضعیت این مدلی نبود، ولی سؤال اینجاست، مدیرانی که جلوجلو پول ۴ سال بعد را پیش‌خور می‌کنند، فکر نمی‌کنند که با این چرخه معیوب انتخاب مدیر در فوتبال ایران شاید خودشان دوباره روزی برگردند؟ الان فتح‌الله‌زاده برای چهارمین بار برگشته و هیچ بعید نیست که مثلاً طاهری یا رویانیان هم به پرسپولیس برگردند. خود محمدحسن انصاری‌فرد برای سومین بار مدیرعامل پرسپولیس شده و هیچ بعید نیست که اگر برود دوباره ۲ سال دیگر برگردد. همین وضعیت در مورد سپاهان و تابش و سایر باشگاه‌ها هم صدق می‌کند و اگر دیدید ۲ ماه دیگر تابش با آن هنری که در جریان بازی لغو شده با پرسپولیس به خرج داد، دوباره برگشت اصلاً تعجب نکنید.
مدیران محترمی که پول‌ها را با هنر مدیریت خود پیش‌خور می‌کنند تا جلوی اعتصاب بازیکنان و فحش‌های هواداران را بگیرند، حتماً باید به این نکته مهم توجه کنند که با وجود میلیارد‌ها تومان بدهی که به جای می‌گذارند هر لحظه امکان دارد دوباره برگردند و کار را دست بگیرند! در نتیجه دود پیش‌خور کردن پول‌ها به چشم خودشان می‌رود پس شرط عقل حکم می‌کند که اگر مدیر محترم و کاربلدی (الحمدلله همه هم کار بلدند) می‌خواهند ۴ سال ۴ سال پول‌ها را پیش‌خور کند، یک درصد احتمال بدهد که خودش دوباره برمی‌گردد حداقل تجربه ثابت می‌کند که مدیران باشگاه‌ها خیلی راه دوری نمی‌روند بلکه چند صباحی در منزل استراحت می‌کنند و وقتی بازنشسته شدند دوباره برمی‌گردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی