نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید انتظار شکست در بازی ال‌کلاسیکوی شب گذشته را نداشت.

ستین: توانایی بازگشت به شرایط عادی را داریم به گزارش خبرورزشی، کیکه ستیِن که تیم تحت هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وششم لالیگای اسپانیا و البته مهمترین بازی خود از زمان روی کار آمدنش در بارسلونا به جای ارنستو والورده، با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب رئال مادرید شد و ضمن شکست در ال‌کلاسیکو، صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها را هم به حریف دیرینه خود واگذار کرد، پس از این بازی گفت: هفته گذشته ما با دو امتیاز برتری نسبت به رئال مادرید، صدرنشین لالیگا بودیم، اما حالا آن‌ها با یک امتیاز برتری در صدر هستند. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و رقابت برای قهرمانی می‌تواند چرخش‌های زیادی داشته باشد.

سرمربی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: این شکست سختی بود، چون چنین بازی‌هایی روی تیم تأثیر می‌گذارد، اما ما توانایی ریکاوری و بازگشت به شرایط عادی‌مان را داریم. نکات مثبتی برای رهایی از این وضعیت وجود دارد و ما این بازی را آنالیز خواهیم کرد که کجای کارمان اشتباه بود و چه کار‌هایی را درست انجام ندادیم.

وی که تیمش با شکست در این بازی، روند چهار پیروزی متوالی خود در لالیگا را از دست داد، تصریح کرد: به نظرم ما نیمه اول عملکرد خوبی از خود ارائه کردیم، اما نیمه دوم این رئال بود که بهتر بازی کرد. ما حتی نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم و بازی را تحت‌کنترل داشتیم، اما سپس بی‌دقتی‌های‌مان شروع شد و همین باعث شد تا رئال ما را تحت‌فشار قرار دهد.

ستیِن همچنین درباره شکست در اولین تجربه حضورش در ال‌کلاسیکو نیز یادآور شد: انتظار شکست در این بازی را نداشتم، اما احتمالات در فوتبال همیشه هست. ما در این بازی کار‌های خوبی کردیم، موقعیت‌هایی هم برای گلزنی داشتیم، اما رئال توانست اوضاع را به سود خود تغییر دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی