نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایتالیا برای پایان دادن به اختلافات میان رئیس چینی باشگاه اینتر و رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا وارد عمل شد.

دردسر توهین به رئیس سازمان لیگ برای رئیس آبی‌ها به گزارش خبرورزشی و به نقل از خبرگزاری رسمی ایتالیا (ANSA)، فدراسیون فوتبال ایتالیا برای استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر به خاطر اظهارات اهانت آمیز اخیرش علیه پائولو دال‌پینو، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا یک پرونده انضباطی تشکیل داد.

رئیس چینی باشگاه اینتر امروز در یک پیام در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام حمله تندی به دال‌پینو کرد و او را بزرگترین و سیاه‌ترین دلقکی دانست که تا به حال دیده است. این حمله او به دال‌پینو در واکنش به تغییر زمان‌بندی بازی‌های معوقه اینتر مقابل یوونتوس بود، تغییری که باشگاه اینتر با آن مخالفت است.

بلافاصله پس از انتشار پیام تند ژانگ، جوزپه کین دادستان فدرال فدراسیون فوتبال ایتالیا یک پرونده انضباطی علیه رئیس چینی باشگاه اینتر تشکیل داده است.

در همین حال خبرگزاری رسمی ایتالیا نوشته که باشگاه اینتر و خصوصا هواداران دو آتشه‌اش موسوم به «کوروا نورد» نیز از رئیس چینی خود حمایت کرده‌اند و این ممکن است کار را برای نراتزوری سخت‌تر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی