نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اقامت در هر هتلی جذابیت‌های خود را دارد. در این میان برخی از هتل‌ها هستند که از ویژگی خاص‌تری برخوردار می‌باشند. این ویژگی اقامت افراد ویژه‌ای مانند ورزشکاران در هتل است.

هتل‌هاییی که پرسپولیس در آن اقامت داشته

امروز قصد داریم با دوستداران فوتبال همراه شویم و ۱۰ هتلی که تیم پرسپولیس در آن اقامت داشته است را به حضورتان معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا شما را با ۱۰ هتلی که تیم پرسپولیس در آن اقامت داشته است آشنا کنیم.

۱۰ هتلی که تیم پرسپولیس در آن اقامت داشته است شامل هتل پارس مشهد، هتل شهریار تبریز، هتل اطلس شاهین شهر، هتل آسمان اصفهان، هتل ناکو بوشهر، هتل پارس اهواز، هتل المپیک قم، هتل ارم تهران، هتل آزادی تهران و هتل المپیک تهران می‌باشد. در ادامه به اختصار در مورد هر یک از این هتل‌ها توضیح می‌دهیم.

از جمله هتل‌هایی که تیم پرسپولیس در آن اقامت داشته است می‌توان به هتل پارس مشهد اشاره کرد. برای رزرو هتل های مشهد، تهران، کیش، شیراز و اصفهان پیشنهاد می‌شود از طریق سایت ایران هتل آنلاین اقدام کنید تا از بهترین شرایط رزرو هتل بهره‌مند شوید.

۱- هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد در زمینی به مساحت ۵ هکتار و در قالب سه ساختمان بنا شده است. دو ساختمان اقامتی با ۵ طبقه در محوطه هتل و ساختمان مرکزی که لابی و پذیرش هتل در آن قرار دارد در بین دو ساختمان اقامتی قرار دارد. فاصله کوتاه هتل پنج ستاره پارس تا نمایشگاه بین‌المللی مشهد از مزایای اقامت در این هتل به شمار می‌رود.

آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی 

۲- هتل شهریار تبریز

رزرو هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز در ۱۰ طبقه بنا شده و دارای ۲۰۲ اتاق اقامتی است. اتاق‌ها در طبقات دوم تا نهم قرار دارند. هتل شهریار در ابتدای جاده ائل گلی واقع شده و با پارک معروف ائل گلی ۶٫۵ کیلومتر فاصله دارد. از جمله مزایای این هتل پنج ستاره دسترسی آسان به دانشگاه تبریز در فاصله حدودی ۴ کیلومتری می‌باشد.

آدرس: تبریز - اول جاده ائل گلی

۳- هتل اطلس شاهین‌شهر

هتل چهار ستاره اطلس شاهین شهر در بلوار امام خمینی واقع شده است. این هتل در چهار طبقه بنا شده و دارای ۴۹ باب اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد. واحدهای اقامتی هتل در طبقات اول تا سوم واقع شده‌اند و مجهز به امکانات کامل اقامتی هستند. شاهین شهر در ۳۵ کیلومتری شمال شهر اصفهان قرار دارد و دارای آب‌وهوایی نسبتا سرد می‌باشد.

آدرس: استان اصفهان - شاهین شهر - بلوار امام خمینی - خیابان جمهوری اسلامی

۴- هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان اصفهان در ۱۳ طبقه بنا شده و دارای ۸۹ باب اتاق اقامتی است. یکی از مزایای اقامت در این هتل نزدیکی به مراکز دیدنی و تاریخی اصفهان می‌باشد؛ از جمله سی‌وسه پل که در فاصله ۱٫۳کیلومتری از هتل قرار دارد. هتل آسمان دارای آسانسور است اما سوئیت‌آپارتمان‌های آن در طبقات اول و دوم واقع شده‌اند و دسترسی به آن‌ها فقط از طریق راه‌پله امکان‌پذیر می‌باشد.

آدرس: اصفهان - پل فلزی - خیابان مطهری

۵- هتل ناکو بوشهر

رزرو هتل ناکو بوشهر

هتل ناکو بوشهر در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۱۹ باب اتاق اقامتی است. موقعیت مکانی هتل ناکو امکان دسترسی آسان به ساحل دریا را فراهم می کند. از طرفی این هتل در فاصله ۳٫۵ کیلومتری از عمارت ملک به عنوان یکی از آثار ملی ایران واقع شده که از جمله مزایای اقامت در آن است.

آدرس: بوشهر – خیابان ساحلی – مقابل اسکله جلالی

 

۶- هتل پارس اهواز

هتل پارس اهواز در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۱۳۶ واحد اقامتی است. یکی از مزایای هتل پنج ستاره پارس اهواز نزدیکی به رودخانه کارون و پل سفید اهواز می‌باشد. هتل پارس دارای پرسنل بسیار کارآزموده و خوش‌برخورد است که می‌توانند لبخند رضایت را بر لبان مهمانان هتل بنشانند.

آدرس: خوزستان - اهواز - خیابان ۲۴ متری - خیابان شهید عابدی

۷- هتل المپیک قم

هتل المپیک قم در ۹ طبقه بنا شده و دارای ۳۹ واحد اقامتی است. البته واحدهای اقامتی تنها ۴ طبقه از ساختمان هتل را به خود اختصاص داده‌اند. لابی بزرگ و مجلل این هتل محیطی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت مهمانان و صرف انواع نوشیدنی‌هاست. این هتل در فاصله ۳ کیلومتری از حرم حضرت معصومه (س) قرار دارد.

آدرس: قم - چهارراه شهدا - خیابان معلم

۸- هتل ارم تهران

رزرو هتل ارم تهران

هتل ارم تهران در دو طبقه شامل ۷۲ واحد اقامتی بنا شده است. این هتل در فاصله نزدیکی از اتوبان شهید حقانی قرار دارد لذا دسترسی به شاهراه‌های اصلی شهر از این هتل به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. از مزایای هتل چهار ستاره ارم تهران می‌توان به امکانات رفاهی مجهز و پرسنل مجرب اشاره کرد.

آدرس: تهران - میدان ونک - اتوبان شهید حقانی - بعد از کتابخانه ملی - جنب روگذر شهید همت غرب

۹- هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران همان هتل هایت سابق است که در ۲۶ طبقه با ۴۷۵ واحد اقامتی در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. هتل پارسیان آزادی دسترسی به اماکن مهمی از جمله مجموعه ورزشی انقلاب، دانشگاه امام صادق (ع) و بیمارستان قلب شهید رجائی را فراهم می‌کند. این هتل یکی از هتل‌های پرطرفدار در شهر تهران می‌باشد.

آدرس: تهران - بزرگراه شهید چمران - تقاطع اوین

۱۰- هتل المپیک تهران

هتل المپیک تهران در ضلع غربی ورزشگاه آزادی واقع است لذا مهمانان می‌توانند ضمن بهره‌مندی از محوطه زیبای هتل از امکانات ورزشی هتل نیز استفاده کنند. لازم به ذکر است رفتن از این هتل به فرودگاه مهرآباد و مرکز شهر تهران به راحتی امکان‌پذیر است.

آدرس: اتوبان تهران کرج - جنب ضلع غربی ورزشگاه آزادی

قطعا اقامت در هتلی که عده معروفی در آن اقامت داشته اند جالب است. مخصوصا اگر این عده اعضای تیم محبوب پرسپولیس باشند. در این مقاله شما را با 10 هتلی که تیم پرسپولیس در آن اقامت داشته است آشنا کردیم. آیا شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که دلتان می خواهد تجربه اقامت در یکی از این هتل ها را داشته باشید؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی