۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماتایس دی‌لیخت، مدافع هلندی یوونتوس از عملکردش در فصل جاری در ترکیب این تیم دفاع می‌کند.

دی‌لیخت چرا به بارسلونا نرفت؟ به گزارش خبرورزشی، ماتایس دی‌لیخت که در تابستان و با سر و صدای فراوانی به یووتنوس پیوست، در اوایل فصل مرتکب چند اشتباه عجیب شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. اما رفته رفته شرایط برای او بهتر شده و حالا ماتایس دی‌لیخت تبدیل به یکی از ارکان کلیدی بیانکونری شده است. این مدافع جوان در مورد رد پیشنهاد بارسلونا و انتقال به یوونتوس صحبت کرد.

ماتایس دی‌لیخت گفت: من تابستان گذشته پیشنهاداتی از یوونتوس، پاری سن ژرمن و بارسلونا داشتم، بنابراین گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و در پایان نتیجه گرفتم که می‌توانم سریعتر در یوونتوس رشد کنم. آن‌ها سبک خاصی دارند و می‌دانستم که حضور در این تیم من را به بازیکنی کامل‌تر تبدیل می‌کند. من فکر می‌کنم که از ابتدای ماه نوامبر در همه بازی‌ها عملکرد خوبی داشتم و خوشحالم که باشگاه به من ایمان دارد. مدتی روی نیمکت بودم و با سرمربی صحبت کردم.

وی افزود: او به وضوح به من گفت آرام باش، ما در ادامه فصل و به تو در بهترین فرم ممکن نیاز داریم، بنابراین عجله‌ای وجود ندارد. من مجبور بودم زبان جدید یاد بگیرم، زیرا در ابتدا فقط من و آرون رمزی بودیم که نمی‌توانستیم ایتالیایی صحبت کنیم. هر دوی ما انگلیسی صحبت می‌کردیم، بنابراین زمان زیادی را در کنار هم گذراندیم. جورجو کیلینی نیز می‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند و او به من کمک زیادی کرد. در ابتدا شرایط سختی بود، وقتی دور میز می‌نشستیم و همه به زبان ایتالیایی صحبت می‌کردند، اما من به همراه نامزدم زبان جدید را یاد گرفتیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی