نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
سه‌شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نامه‌ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ارسال شده است و ۱۰ عضو مجمع فدراسیون فوتبال درخواست تغییر اساسنامه را داده‌اند.

به گزارش خبرورزشی، ایراد‌های فدارسیون جهانی فوتبال (فیفا) به اساسنامه فدراسیون فوتبال و پیش شرط قرار دادن اصلاح این اساسنامه برای برگزاری انتخابات اعضای مجمع را بر آن داشت تا هرچه سریع‌تر برای اصلاح اساسنامه اقدام کنند.

از این رو، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان که مسئله تأیید اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال را از مدت‌ها پیش مطرح کرده بود با جمع‌آوری ۱۰ امضا از اعضای مجمع طبق بند ۲ ماده ۳۰ اساسنامه در نامه‌ای به ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال موضوع اصلاح اساسنامه را مطرح کرده است. در این نامه قید شده مسئله اصلاح اساسنامه در مجمع آتی فدراسیون فوتبال (۲۵ اسفندماه ۹۸) که مجمع عمومی انتخاباتی اعلام شده است، مطرح شود.

در زیر تصویر این نامه و اسامی امضا کنندگان آن را مشاهده می‌کنید:

۱۰ عضو مجمع فدراسیون به‌دنبال تغییر اساسنامه

موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال اوایل سال جاری مطرح شده بود و در مردادماه سال جاری فیفا و AFC با درخواست فدراسیون فوتبال ایران نمایندگانی را برای این کار به تهران فرستادند. پس از به روز رسانی اساسنامه فدراسیون فوتبال کشورمان طبق اساسنامه اصلاح شده فیفا، این موضوع قرار بود در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال مطرح شود که فدراسیون فوتبال این موضوع را مسکوت نگه داشته بود و اخیراً با نامه فیفا جدی‌تر شد. نامه‌ای که در آن اعلام شده بود پیش از برگزاری انتخابات مسئله اصلاح اساسنامه صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی