۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: لیورپول هم به تیم ته جدولی باخت. به هر حال شکست هم بخشی از فوتبال است.

به گزارش خبرورزشی، بهتاش فریبا معتقد است فرهاد مجیدی در به کارگیری مهره‌هایش درون ترکیب تیم باید بیشتر دقت کند. نکاتی که این پیشکسوت استقلال درباره تیم محبوبش بیان می‌کند نشان می‌دهد به رغم نتایج اخیر هنوز هم دوستداران استقلال به آینده این تیم در لیگ و جام‌حذفی امیدوارند.

۲ شکست در ۳ دیدار اخیر استقلال! اوضاع تیم در حال به هم ریختن است؟
نه! اگر باخت به الاهلی را ببینیم متوجه اتفاقات داوری در آن دیدار می‌شویم. استقلال در خانه الاهلی که حالا استثنائا کویت بود تیم عربستانی را در ۱۸ خودش حبس کرده بود. علاوه بر آن یکی، دو خطای مشکوک به پنالتی را هم که ندید. یک پنالتی را هم از دست دادیم. گل ارسلان هم که سالم بود، قبول نکردند. به هر حال ما در AFC بی‌کس‌وکاریم و هر بلایی می‌خواهند سرمان می‌آورند و زبان‌مان هم کوتاه است.

دیدار با گل‌گهر چطور؟
اولاً باید درباره اوضاع لیگ بگویم که نمی‌دانم چه اصراری است در این وضعیت کرونایی باید برگزار شود. بعد هم تیم در آن شرایط به سیرجان رفت. پرواز خراب و دو روز بدون تمرین. تیم چمنی که درون سالن تمرین نمی‌کند. شما هرگز نمی‌توانید درون سالن شوت بزنید یا سانتر کنید. لیورپول هم به تیم ته جدولی باخت. به هر حال شکست هم بخشی از فوتبال است. با آن وضعیت باز هم می‌توانم بگویم این بازی یکی از بهترین فوتبال‌های استقلال در همه این مدت بود.

پس فرهاد مجیدی و مجید جلالی درست گفته بودند؟
البته جلالی را نمی‌دام هدفش دقیقاً چه بوده ولی فرهاد درست گفته بود. استقلال فقط در زدن ضربه آخر ایراد داشت و آن را هم می‌توان به وضعیت بدی که داشتند ربط داد.

اما ریگی مقابل دروازه توپ را نزد؟
این را کسی متوجه می‌شود که فوتبال بازی کرده باشد. شما وقتی درون ۱۸ توپ دریافت می‌کنی باید با همان پایی که توپ را گرفتی آن را بکاری و با دیگری بزنی. یا اگر می‌توانی با همان پای اول بزنی. ریگی توپ را گرفت بعد روی پای راستش آورد و این همه تعلل موقعیت را خراب می‌کند.

روی گلی که استقلال خورد چه اتفاقی رخ داد؟
بعید است بازیکنی در سطح استقلال وظیفه اش هنگام ضربه کرنر را نداند؟ بازیکنی که تیر را گرفته باید خودش را بین بازیکن حریف و توپ بگذارد نه اینکه پشت بازیکن حریف بایستد. این‌طوری می‌شود که ابراهیمی (مدافع گل‌گهر) می‌آید و راحت دروازه استقلال را باز می‌کند.

وضعیت خط دفاعی با آمدن بودروف بهتر شده است؟
درباره این بازیکن هم حرف دارم. او یک راست پای به تمام معناست. وقتی ما او را به چپ می‌بریم و لب خط باز ی‌اش می‌دهیم کل توانایی اش را از دست می‌دهد. میلیچ بار‌ها منتظر بود تا از او یک پاس دریافت کند ولی بودروف نمی‌توانست این کار را بکند، چون راست پاست. این‌ها ریزه‌کاری‌هایی است که اگر متوجه اش شوید می‌توانید از صددرصد توانایی بازیکنان تان استفاده کنید و آن وقت تیم‎تان مثل چرخ روغن خورده کار می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی