نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت: اگر به موازات لیگ، تمرینات تیم‌ها هم تعطیل شود، می‌تواند برای سلامت بازیکنان بسیار مفید باشد.

به گزارش خبرورزشی، پرسپولیس یکی از تیم‌هایی است که به تعطیلی و وقفه در لیگ برتر اعتراض داشت و مدیرانش بر این باور بودند که این وقفه می‌تواند به روند روبه‌رشد آن‌ها لطمه وارد کرده و مسیر هموار این تیم برای قهرمانی را با چالش مواجه کند. البته از طرفی حرف سرخ‌ها قابل‌تامل بود و آن هم به موضوع تمرینات تیم‌ها در زمان تعطیلی لیگ مربوط است که البته موضع مشترک همه تیم‌هاست. آن‌ها معتقدند حتی اگر بازی‌ها لغو شود، تیم‌ها برای آمادگی جهت حضور در رقابت‌ها باید تمرینات خود را برگزار کنند که این اتفاق نمی‌تواند ایمنی چندانی برای بازیکنان ایجاد کند. سرخ‌ها بر این باورند که اگر یک تیم ۳۰، ۴۰ نفره می‌تواند تمرین کند و مشکلی از لحاظ شیوع ویروس کرونا نداشته باشد، پس برگزاری بازی بدون تماشاگر و با حضور ۲ تیم ۱۱ نفره در زمین و مسئولان برگزارکننده که سرجمع ۵۰، ۶۰ نفر هم نمی‌شوند، نمی‌تواند خطری را شامل حال تیم‌ها کند. پرسپولیسی‌ها که طی چند روز گذشته و با توجه به اینکه تنها یک هفته از لیگ به تعویق افتاده بود و برگزاری سایر رقابت‌ها در پرده ابهام قرار داشت، به صورت علنی به این تصمیم کمیته برگزاری بازی‌ها و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعتراض نکرده و تنها موضع غیررسمی به این تصمیم احتمالی گرفته بودند.

حالا با اعلام رسمی سازمان لیگ می‌توانیم شاهد جبهه‌گیری تیم‌هایی مثل پرسپولیس که در شرایط خوبی به سر می‌بردند و می‌توانستند با ادامه بازی‌های لیگ نتایج لازم را کسب کنند، باشیم. بلافاصله بعد از اعلام تعطیلی موقت بازی فرصتی دست داد تا با حمید مطهری، دستیار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفتگو کنیم. او که تازه تمرین را به پایان رسانده و مشغول تعویض لباس خود در رختکن بود، با شنیدن خبر تعطیلی بازی‌ها تا پایان سال متعجب شد و گفت: «بالاخره تعطیل کردند؟» از مربی پرسپولیس پرسیدیم که با این تصمیم شرایط پرسپولیس به چه شکل می‌شود، او پاسخ داد: «قطعا تعطیل شدن لیگ به ضرر ما تمام می‌شود، اما حالا باید بنشینیم و با هم مشورت کنیم و ببینیم چه تصمیمی بگیریم که به نفع پرسپولیس باشد.»

اینکه پرسپولیسی‌ها به‌شدت مخالف تعطیلی رقابت‌ها بودند و حالا آن‌ها با این اتفاق مواجه شده‌اند، می‌تواند در روز‌های آتی جهت‌گیری‌هایی را مقابل این تصمیم سازمان لیگ و ستاد ملی مقابله با کرونا ایجاد کند. اما مطهری در این خصوص گفت: «کاری از دست ما برنمی‌آید که بخواهیم انجام دهیم. به هر حال این ویروس در کشور ما مشکلاتی را ایجاد کرده و امیدواریم هرچه زودتر این مشکل مرتفع و مردم به زندگی عادی بازگردند.»

موضع‌گیری بازیکنان لیگ برتری مقابل تعطیل نکردن بازی‌های لیگ برتر، اما با موضع باشگاه پرسپولیس کاملا در تضاد است. حمید مطهری در این خصوص گفت: «اگر به موازات لیگ، تمرینات تیم‌ها هم تعطیل شود، می‌تواند برای سلامت بازیکنان بسیار مفید باشد. اگر همه جوانب این امر سنجیده شده باشد، این وقفه می‌تواند به سلامت بازیکنان، کادرفنی و مسئولان برگزاری بازی‌ها کمک کند، اما اگر غیر از این باشد، تفاوتی در ایمنی بازیکنان نخواهد داشت. در کل امیدوارم همه مردم کشور و ورزشکاران از شر این ویروس در امان باشند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی