نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان گفت: من هنر مبارزه را بلدم، من هنر جنگیدن را می‌دانم و این همه چیزی است که من در طول عمرم مطالعه کردم. به همین خاطر است که من اینقدر ترسناک هستم.

به گزارش خبرورزشی، مایک تایسون، قهرمان پیشین بوکس سنگین وزن جهان در یک برنامه رادیویی به همراه اسطوره دوران حرفه‌ای خود و قهرمان ۵ وزن مختلف بوکس حرفه‌ای جهان، «شوگر ری لئونارد» حاضر شد و و حرف‌هایی زد که از «مایک آهنی» بعید بود.

تایسون ۵۳ ساله که دوران حرفه‌ای و زندگی پر فراز و نشیبی را سپری کرده در این برنامه که رنگ و بوی احساسی داشت، گفت: من هنر مبارزه را بلدم، من هنر جنگیدن را می‌دانم و این همه چیزی است که من در طول عمرم مطالعه کردم. به همین خاطر است که من اینقدر ترسناک هستم.

تایسون ادامه داد: من در رینگ بوکس، یک نابودگر تمام عیار بودم و همه از من می‌ترسیدند، ولی بعد از بازنشستگی، هیچ چیز نیستم.

مایک آهنی در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، گفت: روز‌های خوب و پرشکوه من سپری شده و حالا کاملاً خالی هستم. در حال حاضر تلاش می‌کنم فروتنی را یاد بگیرم.

تایسون در طول دوران حرفه‌ای خود ۵۸ مبارزه انجام داد که در ۵۰ مورد برنده شد. او ۴۴ بار حریفان خود را با ناک اوت شکست داد. او در مقطعی به دلیل آزار و اذیت جنسی به ۶ سال زندان محکوم شد که پس از آزادی اعلام کرد مسلمان شده و نام ملک عبدالعزیز را برای خود انتخاب کرد. تایسون در دوران فعالیت ورزشی خود بیش از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد کسب کرد، ولی مجله فوربس دارایی او را در سال ۲۰۱۶ حدود یک میلیون دلار اعلام کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی