۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی استقلال به خبرورزشی گفت: طبیعی است که بیش از هر چیز سلامتی اعضای تیم برای ما اهمیت دارد. اگر قرار باشد این مسابقات جان کسی را به خطر بیندازد، قطعاً دوست نداریم بازی کنیم.

به گزارش خبرورزشی، مجید نامجومطلق مثل فرهاد مجیدی نگران وضعیت استقلال است. در پی اعلام تعطیلی لیگ تا ۱۴ فروردین با نامجومطلق تماس گرفتیم و...

تمرینات استقلال را 10 روز تعطیل کردید؟
ببینید اگر بازی‌ها برگزار شود، یک بحث به وجود می‌آید و اگر برگزار نشود، باز هم بحثی دیگر است که برنامه‌ریزی برای هر کدام مشخص است، ولی به هر حال برای شروع مسابقات از تاریخ ۱۴ فروردین برنامه‌ریزی کردیم.

این بدتر است یا کروناویروس؟
البته بلاتکلیفی از کرونا خیلی بدتر و خطرناک‌تر است. به هر حال ما باید خود را آماده برنامه جدید مسابقات کنیم.

نمی‌شود یک بار لیگ را تعطیل کنند. تا حالا چنین تجربه‌ای داشته‌اید؟‌
می‌شود، ولی خب دست ما نیست، اما من یادم نمی‌آید لیگ را کاملاً تعطیل کرده باشند.

حتی در دوران جنگ؟
نه! در آن روز‌ها ممکن بود یک جایی را موشک بزنند، ولی مسابقات برگزار می‌شد. چون بالاخره جای موشک مشخص بود کجا خورده است، ولی کرونا ممکن است هر جایی باشد و مهمترین تفاوتش با موشک همین است.

ترجیح شما به عنوان مربی استقلال چیست؟
طبیعی است که بیش از هر چیز سلامتی اعضای تیم برای ما اهمیت دارد. اگر قرار باشد این مسابقات جان کسی را به خطر بیندازد، قطعاً دوست نداریم بازی کنیم. تمرین هم به نوعی همان بازی است، ولی حالا باید خودمان را با برنامه جدید سازمان لیگ تطبیق بدهیم. بعد از شروع مسابقات هم البته باید ۴ روز یک بار بازی کنیم و مسابقات احتمالاً فشرده خواهد بود.

حضور فتح‌الله‌زاده را چطور ارزیابی می‌کنید؟
آقای فتح‌الله‌زاده مدیری باتجربه است، به رغم اینکه هیئت مدیره قبلی هم تلاش‌شان را کردند تا باشگاه از این وضعیت خارج شود، اما به هر حال تصمیم بر تغییرات شد. با این همه حتم دارم تجربیات ارزشمند آقای فتح‌الله‌زاده در این زمینه به استقلال کمک خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی