نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: در حال حاضر بیش از هر چیز سلامتی بازیکنان اهمیت دارد. ضمن اینکه موضوع کرونا بین‌المللی است و بیش از نیمی از جهان را درگیر خودش کرده است.

به گزارش خبرورزشی، فرزاد آشوبی بازیکن اسبق استقلال معتقد بود پس از خروج استراماچونی از کادر فنی این تیم هیچ پیشرفتی در عملکرد فنی آبی‌پوشان دیده نشده است. او درباره وضعیت لیگ برتر و تعطیلات آن و تأثیرش روی نتایج پیش روی استقلال و پرسپولیس و تیم ملی با خبرورزشی گفتگو کرد.

تعطیلی لیگ به ضرر تیم‌هاست یا به سود آنها؟
قطعاً این اتفاق به ضرر همه تیم‌های لیگ برتری می‌شود. تیم‌ها و باشگاه‌ها روی برنامه‌ای که از قبل داشتند بدنسازی کرده‌اند و حالا نمی‌توانند در این شرایط دوباره بدن بازیکنان را آماده نگه دارند. از طرف دیگر باشگاه‌ها هم ضرر می‌کنند ولی قطعاً هیچ ضرری به اندازه به خطر افتادن سلامتی بدن اعضای تیم‌ها اهمیت ندارد و هیچ اقدامی نمی‌تواند جبران به خطر افتادن سلامتی آن‌ها را کند.

تعطیلی فوتبال چقدر به ضرر استقلال است؟ خیلی‌ها از جمله مجیدی و جلالی درباره بازی آخر این تیم معتقد بودند بهترین بازی آبی‌ها بوده؟
درباره اینکه گفته شده این بازی یکی از بهترین مسابقات استقلال بوده با توجه به نتیجه‌ای که در آن رقم خورد می‌توان دریافت که تا چه حد تحلیل درستی بوده است. البته این نظر شخص من است. من خیلی چیزی در این دیدار از استقلال ندیدم.

در کل وضعیت استقلال در لیگ امسال پس از ورود فرهاد مجیدی را چطور ارزیابی کرده‌اید؟
استقلال کلاً نوسان زیادی در این مدت داشته است. در برخی مسابقات مانند دو پلی آف آسیایی اش خیلی خوب عمل کرد ولی در ادامه در مرحله گروهی با الشرطه مساوی کرد و به الاهلی هم باخت. در لیگ هم کار خاصی نکرده است. وقتی نتایج و عملکرد تیم در دورانی که استراماچونی با استقلال کار می‌کرد را با امروز و هفته‌های اخیرش مقایسه می‌کنیم متوجه می‌شویم که شاهد رشد و پیشرفت استقلال در این اواخر نبوده‌ایم. در واقع یکی از دغدغه‌های تیم این بود که استراماچونی با ساختارسازی خوبی که داشت بخش عمده‌ای از دغدغه‌های تیم را از بین برده بود و حتی در برهه‌ای تیم بدون سرمربی هم خوب کار می‌کرد.

برخی کارشناسان معتقدند پرسپولیس در مسیر قهرمانی قرار گرفته و از این تعطیلی ضرر می‌کند؟
بعید می‌دانم. این تیم طی سال‌های اخیر به ساختار محکمی از نظر تاکتیکی و نظم تیمی رسیده و قبلاً هم تحت تأثیر چنین اتفاقاتی قرار داشته ولی از مسیرش خارج نشده است.

تیم ملی چطور؟
در حال حاضر بیش از هر چیز سلامتی بازیکنان اهمیت دارد. ضمن اینکه موضوع کرونا بین‌المللی است و بیش از نیمی از جهان را درگیر خودش کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی