نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری چند روز پیش در مقابل مترو علی‌آباد تهران در منطقه ۱۶ بین مردم حاضر شد و اقدام به پخش مواد ضد عفونی‌کننده و همچنین ماسک کرد که این اقدام او در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

نادری: بنی‌آدم اعضای یکدیگرند... به گزارش خبرورزشی، حضور چهره‌های مطرح به ویژه ورزشکاران در امور خیریه و کمک به نیازمندان در دنیا یک عرف محسوب می‌شود. چهره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، زین‌الدین زیدان، جانلوئیجی بوفون، کارلوس پویول، اینیستا و... همواره در کار‌های انسان‌دوستانه و خیرخواهانه شرکت می‌کنند.
 
در ایران نیز ورزشکاران زیادی به شکل‌های گوناگون در امور خیریه فعالیت دارند. البته چهره‌های ورزشی بیشتر ترجیح می‌دهند در خفا و به دور از هیاهوی رسانه‌ای در کار خیر شرکت کنند، اما اصرار رسانه‌ها با این استدلال که برای ترویج خوبی در جامعه و آشنایی مردم با منش پهلوانی ورزشکاران باید این نیکوکاری‌ها به اطلاع عموم برسد باعث رسانه‌ای شدن برخی از این کار‌های خیر می‌شود. حواشی دنیای ورزش نیز ممکن است گاهی مردم را نسبت به یک چهره ورزشی بدبین کند، اما وقتی به زندگی شخصی همان فرد وارد شده و آشنایی بیشتری با ویژگی‌های اخلاقی او پیدا می‌کنیم متوجه می‌شویم که کمی زود قضاوت کرده‌ایم.
 
یکی از فوتبالیست‌هایی که این روز‌ها کار ارزشمندش سوژه رسانه‌ها و فضای مجازی شده محمد نادری مدافع جوان پرسپولیس است. سه‌شنبه گذشته فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد از محمد نادری به دلیل اقدام ارزشمندی که طی روز‌های گذشته در خیابان‌های تهران انجام داده تقدیر خواهد کرد. محمد نادری چند روز پیش در مقابل مترو علی‌آباد تهران در منطقه ۱۶ بین مردم حاضر شد و اقدام به پخش مواد ضد عفونی‌کننده و همچنین ماسک در منطقه پایین شهر کرد. این حرکت محمد نادری توسط مردم در فضای مجازی بازنشر شده است. البته ستاره پرسپولیس با چهره‌ای پوشیده و ماسک اقدام به توزیع مواد ضد عفونی‌کننده و ماسک در بین مردم کرد تا شناسایی نشود، هر چند طرفداران فوتبال تصاویر او را شکار کردند.
 
در همین ارتباط وقتی با محمد نادری تماس گرفتیم خیلی تمایلی به صحبت کردن در این رابطه نداشت. او وقتی اصرار ما را دید خیلی خلاصه و کوتاه گفت: «کار خاصی نکردم و دوست هم ندارم رسانه‌ای شود. هر انسانی یک وظیفه‌ای دارد و کاش می‌توانستم به همه مردم ایران ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده برسانم. به قول شاعر: بنی‌آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش زِ یک پیکرند...»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی