نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به خبرورزشی گفت: ما با جام گرفتن جواب طرفداران خود را می‌دهیم نه با خراب کردن بقیه.

شیری: استوکس با کیفیت بود، ولی نظم مهم‌تر است به گزارش خبرورزشی، خیلی‌ها معتقدند بعد از جدایی حسین ماهینی از پرسپولیس و نبود یک رقیب برای مهدی شیری در سمت راست خط دفاعی این تیم، کار این بازیکن خیلی راحت شده، ولی خود مهدی نظر دیگری دارد و معتقد است نبود رقیب کارش را سخت می‌کند و این موضوع باعث فشار زیادی روی او می‌شود. با مدافع راست و بی‌حاشیه سرخپوشان در خصوص مسائل مختلف گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بالاخره و بعد از کش و قوس‌های فراوان بازی‌های لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.
بله، خب متأسفانه این ویروس خیلی‌ها را درگیر خودش کرده و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است. ما هم مثل بقیه با این ویروس مواجه هستیم و سازمان لیگ تصمیم گرفت بازی‌ها را لغو کند.

شما موافق برگزاری بازی‌ها در این شرایط بودید؟
نه، ما موافق نبودیم. تیم ما تابع تصمیمات سازمان لیگ است و هر وقت آن‌ها بگویند بازی خواهیم کرد. تا الان تصمیم بر این بود که بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، ولی حالا گفتند دیدار‌های لیگ لغو شود. امیدوارم هر چه زودتر این ویروس لعنتی ریشه‌کن شود و دست از سر مردم ما بردارد.

اوضاع پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل شهر خودرو چطور است؟
خدا را شکر، همه چیز خوب است. برد مهمی مقابل شهر خودرو به دست آوردیم که قطعاً در ادامه فصل به ما کمک زیادی خواهد کرد. تیم حریف هم بسیار قابل احترام بود و عملکرد مناسبی داشت، ولی فکر می‌کنم با شایستگی کامل ۳ امتیاز این دیدار را گرفتیم.

اختلاف امتیازتان با تیم‌های مدعی قهرمانی دورقمی شد، هواداران نگران مغرور شدن‌تان هستند.
درست است که شرایط خوبی در جدول پیدا کردیم، ولی قرار نیست مغرور شویم و مطمئن باشید اصلاً این اتفاق نمی‌افتد. به نظرم این فاصله امتیازی گول‌زننده است و با کوچکترین غفلتی ممکن است از بین برود و بقیه تیم‌ها به ما برسند. ما خوب می‌دانیم که فوتبال دو روی مختلف دارد به همین دلیل اصلاً نمی‌خواهیم با روی بدش درگیر شویم و تلاش‌های‌مان به هدر برود.

قبول داری نبود تماشاگران از جذابیت بازی‌ها کم می‌کند؟
صد درصد با شما موافقم. بازی‌های بدون هوادار مثل دیدار‌های تدارکاتی است و اصلاً روح ندارد. به خصوص برای تیم‌هایی مثل پرسپولیس که وابستگی زیادی به هواداران دارند و در واقع طرفداران پرسپولیس یار دوازدهم ما هستند. باز هم می‌گویم خدا کند این ویروس زودتر از بین برود تا هواداران بدون هیچ مشکلی به ورزشگاه‌ها بیایند.

کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
خب پرسپولیس اولین تجربه همکاری من با اوست. گل‌محمدی رزومه بسیار خوبی در لیگ برتر دارد. خودش از جنس پرسپولیس است و شرایط این تیم را به خوبی درک می‌کند. من به شخصه خیلی خوشحالم با یحیی کار می‌کنم و شاگردش هستم. امیدوارم بتوانیم در کنار هم روز‌های خوبی برای هواداران رقم بزنیم.

بعد از جدایی ماهینی از پرسپولیس خیلی‌ها می‌گویند نداشتن رقیب باعث می‌شود شیری کار راحتی برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس داشته باشد و همین موضوع به ضرر تیم تمام می‌شود.
اول باید بگویم برای حسین در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم. روز‌های خوبی در کنار هم داشتیم و امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشد. به نظرم نداشتن یک رقیب در تیم کار من را به مراتب سخت‌تر می‌کند. چون فشار زیادی روی من وجود دارد و توقعات از من بسیار بالاست. به همین دلیل باید چند برابر بیشتر تلاش کنم تا انتظارات تیم، کادر فنی و هواداران پرسپولیس را برآورده کنم. هر کس دوست دارد خودش بازی کند، ولی واقعاً به شما می‌گویم قهرمانی و موفقیت پرسپولیس دغدغه کل تیم و از هر چیزی مهم‌تر است.

قبول داری در بازی‌های اخیر عملکرد خط دفاعی پرسپولیس خوب نبوده است؟
ببینید در فوتبال همه در گل خوردن یا گل زدن مؤثر هستند و نقش دارند. در واقع کل تیم باید خوب دفاع کنند تا دروازه باز نشود، ولی خب قبول دارم در بعضی از بازی‌ها تمرکز خوبی نداشتیم و باید بیشتر زحمت بکشیم تا این اتفاقات تکرار نشود. من از همین جا به هواداران قول می‌دهم در دیدار‌های آینده بهتر کار کنیم و اشتباهات خط دفاع به حداقل برسد.

عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا رضایتبخش نبود.
در بازی‌های بین‌المللی و بزرگ کوچک‌ترین اشتباه شما باعث می‌شود تا حریف گل بزند. در دیدار مقابل الدحیل که بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد دو بار غافلگیر شدیم و متأسفانه جبران آن سخت شد، ولی در بازی با الشارجه مستحق پیروزی بودیم و می‌توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم که بدشانسی آوردیم، ولی همه چیز دست خودمان است و می‌توانیم در دیدار‌های آینده جبران کنیم تا راهی دور بعد شویم.

حتماً از ماجرا‌های استوکس خبر داری، کلاً چطور بازیکنی بود و آیا به درد پرسپولیس می‌خورد؟
صحبت در خصوص استوکس در حیطه من نیست و باشگاه باید نظر بدهد، ولی به لحاظ فنی استوکس بازیکن باکیفیتی بود و ما به او نیاز داریم، ولی نظم تیمی در تیم ما از همه چیز مهم‌تر است. سرپرست، سرمربی و کادر مدیریتی باید این اتفاقات را بررسی کنند و در خصوص ادامه همکاری با او تصمیم بگیرند.

خیلی‌ها در روز‌های اخیر ادعا کردند بازی‌ها به نفع پرسپولیس مهندسی می‌شود یا مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به پرسپولیس کمک می‌کنند تا این تیم قهرمان شود، نظرت چیست؟
در فوتبال روز دنیا این حرف‌ها خیلی زشت است. این که تلاش تیم ما و موفقیت‌های پرسپولیس را طی سال‌های اخیر زیر سؤال می‌برند فوق‌العاده بی‌رحمانه است. از بازیکنی که سال‌ها در تیم ملی حضور دارد چنین چیزی بعید بود. آن‌هایی که این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند می‌خواهند از قبال پرسپولیس خودشان را بزرگ کنند وگرنه در فوتبال این حرف‌ها اصلاً جایی ندارد. آن‌ها نمی‌توانند قهرمان شوند و از سوی هواداران‌شان تحت فشار هستند، ولی ما با جام گرفتن جواب طرفداران خود را می‌دهیم نه با خراب کردن بقیه. مطمئن باشید در پایان فصل با پوکر قهرمانی جواب این عده را خواهیم داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی