نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی، چون دیاباته، اسماعیلی و غلامی، استقلال می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد.

به گزارش خبرورزشی، کیانوش رحمتی در خصوص تعطیل شدن لیگ برتر به علت شیوع ویروس کرونا و شرایط استقلال اظهار داشت: در مجموع تعطیلی لیگ برتر از لحاظ روانی برای بازیکنان خیلی مثبت بود، چون سلامتی آنها در خطر بود، نه فقط بابت ویروس کرونا بلکه به علت استرسی که به بازیکن بابت دچار شدن به این ویروس وارد می‌شد، خودش به تنهایی می‌توانست بازیکن را دچار آسیب دیدگی کند و در کل کار خوبی بود که سازمان لیگ انجام داد.

وی ادامه داد: این تعطیلی شاید به سود و ضرر برخی تیم‌ها شود. تیم‌هایی که بازیکن مصدوم زیاد داشتند قطعا از این تعطیلی خوشحال خواهند بود چون با شروع دوباره لیگ می‌توانند دوباره روی این بازیکنان حساب کنند. شاید استقلال یکی از این تیم‌ها باشد که مصدومان زیادی داشت و قطعا با شروع دوباره لیگ و استفاده از بازیکنانی چون دیاباته،اسماعیلی و غلامی می‌تواند دوباره به کورس قهرمانی برگردد اما این تعطیلی به ضرر تیم‌هایی چون پرسپولیس،فولاد خوزستان و گل‌گهر خواهد بود چون تا پیش از تعطیلی لیگ روند رو به رشدی داشتند.

وی در پایان در خصوص انتخاب فتح الله زاده به عنوان سرپرست استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده مدیرعامل با تجربه‌ای است و حضور او در استقلال قطعا بهتر از بدون مدیر بودن این تیم خواهد بود و می‌تواند کمک حال استقلال باشد. من برای فتح‌الله‌زاده آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یک بار دیگر در استقلال موفق باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی