نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: پیشنهاد‌های من همان نامه‌ای است که فیفا به فدراسیون زده است.

به گزارش خبرورزشی، سعید آذری در گفتگو با رادیو تهران در خصوص نامه فیفا و تغییر زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: وقتی در قالب عضو مجمع قرار می‌گیرید، موظف هستید تمام آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و اساسنامه‌ها را کاملاً مطالعه کنید. از مفاد اسناد بالادستی فدراسیون فوتبال اطلاع داشته باشید. وقتی این اسناد مطالعه می‌شوند می‌بینیم از سال ۸۶ تا سال ۹۰ فقط یک ویرایش اتفاق افتاده و ویرایش دوم اصلا به ثبت هیچ جایی نرسیده و در قالب یک پیشنهاد که مجمع آن را مصوب کرده است، ارائه دادم.

وی افزود: من با ارائه این پیشنهاد، بازخورد‌هایی از افراد دیده‌ام که واقعاً جای تأسف دارد. به آنجا رسیدم که اصلاً گوش شنوایی وجود ندارد که یک پیشنهاد را گوش کنند. یک پیشنهاد را تبدیل کردید به ادعا، تهمت و بعد برعلیه آن جبهه گرفتید و تا الان که نامه فیفا به دست آقایان رسید و تکلیف همه را روشن کرد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال تاکید کرد: به عنوان عضو مجمع موظف به دادن این پیشنهاد بودم. من از این جهت که فیفا این مواضع را به ما ابلاغ کرده است نمی‌توانم خوشحال باشم،، ولی من این موضوع را پیش‌بینی کرده بودم و دوستان هم این موضوع را می‌دانستند و ۱۰ نفر از اعضا که این پیشنهاد را امضا کرده بودند، حالا با آمدن پای فیفا دیگر نمی‌توانند زیر امضایشان بزنند.

آذری در مورد مفاد نامه ارسال شده از سوی فیفا عنوان کرد: دو نکته اشاره شده است، اینکه ما هیچ بازخوردی از اصلاح اساسنامه از خرداد سال گذشته تاکنون از شما دریافت نکرده‌ایم و من هم این نکات را به دوستان اشاره کرده بودم، ولی به بنده زنگ می‌زنند می‌گویند شما علیه فدراسیون طومار تهیه کرده‌اید و می‌گویند آذری در انتخابات تعلل ایجاد کرده است. من از روز اول گفتم که فوتبال برای شما فوتبالی‌ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی