نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با درخواست دولت این کشور برای پخش رایگان بازی‌ها مخالفت کرد.

به گزارش خبرورزشی، با توجه به مقرر شدن برگزاری بازی‌های سه هفته آتی سری A پشت در‌های بسته به دلیل شروع کرونا در ایتالیا، وزیر ورزش این کور وینچنزو اسپادافورا به سازمان لیگ دسته اول ایتالیا پیشنهاد داده بود که بازی‌های این لیگ از جمله دربی ایتالیا را به صورت رایگان روی آنتن ببرد.
طبق گزارش نشریه رپوبلیکای ایتالیا به دلیل ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا در ایتالیا، وزیر ورزش ایتالیا پیشنهاد پخش رایگان بازی‌های سری A برای ترغیب تماشاگران به ماندن در منازل را داده بود، اما سازمان لیگ حاضر نشده این پیشنهاد را قبول کند. این در حالیست که حتی شبکه اسکای اسپورت ایتالیا به عنوان دارنده حق پخش بازی‌های سری A و فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز به پیشنهاد اسپادافورا چراغ سبز نشان دادند البته به شرط آنکه این بازی‌ها تنها در شبکه TV۸ که تنها در کشور ایتالیا روی آنتن می‌رود، پخش شود.
یکی از دلایل احتمالی رد این پیشنهاد از سوی سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، از دست دادن درآمد‌های حاصل از تبلیغات محیطی ورزشگاه‌های محل برگزاری بازی‌ها است.
شبکه‌های اسکای و DAZN دارندگان انحصاری حق پخش بازی‌های سری A هستند و مجموعاً ۹۳۷ میلیون یورو به سازمان لیگ ایتالیا خرید حق پخش بازی‌ها تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ پرداخته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی