۰
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بلغارستان با اشاره به این که عملکرد ستاره استقلال را در لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا پیگیری می‌کند از دعوت دوباره او خبر داد.

دعوت مدافع استقلال به تیم ملی بلغارستان به گزارش خبرورزشی، نزدیک به یک سال از آخرین حضور نیکولای بودوروف در اردوی تیم ملی بلغارستان می‌گذرد. آخرین بار این مدافع در بازی با انگلیس در ومبلی در جمع شاگردان کراسمیر بالاکوف حضور داشت و بعد از شکست سنگین ۴-۰ به دلیل بازی نکردن برای زسکاصوفیه دیگر دعوت نشد.

در شرایطی که بازی بعد بلغارستان در پلی‌آف انتخابی یورو ۲۰۲۰ روز ۲۶ مارس باید در واسیل لوسکی به مصاف مجارستان برود گئورگی دمنتجیف دستیار اول بالاکوف از احتمال بازگشت دوباره نیکولای بودوروف به اردوی تیم ملی خبر داد و مدعی شد سرمربی بلغارستان به دقت عملکرد مدافع این روز‌های استقلال ایران را زیر نظر دارد.

بالاکوف در آخرین گفت‌وگو پیرامون شرایط تیم ملی و بازی پیش رو با مجارستان تصریح کرد: «دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا همین طور لیگ برتر ایران آن هم با پیراهن استقلال ایران باعث شد تا به دقت عملکرد نیکولای را زیر نظر داشته باشیم تا شانس دوباره‌ای به این بازیکن برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بدهیم. شرایط مناسب و مساعد بودوروف می‌تواند خبر خوبی برای ما باشد»

با این صحبت‌ها انتظار می‌رود مدافع بلغار استقلال بعد از نزدیک به یک سال دوباره به تیم ملی دعوت و جزو چهار بازیکن جدیدی باشد که بالاکوف برای بازی با مجارستان در فهرست خود قرار می‌دهد. بودوروف ۳۳ ساله با ۵۰ بازی ملی از سال ۲۰۱۰ یکی از باتجربه‌ترین چهره‌های ملی کشورش محسوب می‌شود و سابقه کاپیتانی بلغارستان را نیز در کارنامه خود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی