نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سامان قدوس، مهاجم آمیان فرانسه درباره گلزنی‌اش برابر مارسی و وضعیت نگران‌کننده تیمش در جدول رده‌بندی لیگ دسته‌اول فرانسه مطالبی را بیان کرد.

قدوس: نگران وضعیت آمیان هستم به گزارش خبرورزشی، سایت le۱۱amienois گفت‌وگویی با سامان قدوس انجام داد که در زیر می‌خوانید:

به ثمر رساندن گل تساوی‌بخش برابر مارسی نشانه چه چیز‌هایی برای شما و تیم آمیان است؟
چیز‌های زیادی! کسب نتیجه تساوی برابر مارسی در زمانی که ۲ بر صفر عقب بودیم، اتفاق بسیار بزرگی است. شخصیت تیمی و فردی خود را به خوبی نمایش دادیم. ما پیش از این در آغاز هفته صحبت‌های زیادی در این رابطه کرده بودیم. فکر می‌کنم بهترین هفته تمرینی را در طول فصل جاری داشتیم و این را به خوبی در زمین مسابقه نشان دادیم. زدن ۲ گل در زمین تیم مارسی یک اتفاق عالی است، البته که می‌خواستم برنده این بازی شویم، اما باید واقع‌بین باشیم. رسیدن به نتیجه تساوی ۲ - ۲ برابر مارسی خیلی خوب است. این نتیجه شاید در پایان فصل برای آمیان سرنوشت‌ساز باشد.

ارزیابی شما از کسب چنین نتایجی برابر تیم‌های بزرگ و به دست آوردن نتایج بد رو در روی تیم‌های ضعیف چیست؟
سخت است که بخواهم دلیل این اتفاق را توضیح دهم. همیشه برابر تیم‌های خوب، عالی هستیم، اما زمانی که باید مقابل تیم‌هایی با قدرت کمتر بهتر باشیم، خودمان را گم می‌کنیم. باید خیلی بهتر بازی کنیم، زیرا فقط ۱۰ بازی در لیگ دسته‌اول فراسه برای آمیان باقی مانده است. باید خیلی برتر باشیم تا بتوانیم در این رقابت‌ها بمانیم. این هدف ماست.

نگران شرایط تیم آمیان هستید؟
البته که نگران هستم، اما استرسی ندارم. ما تیم بسیار خوبی هستیم و فقط در جایگاهی که باید باشیم، قرار نداریم. به اعضای تیم آمیان اعتماد کامل دارم و فکر می‌کنم به جایگاه خود می‌رسیم. استرسی ندارم و بازی به بازی پیش می‌رویم. این مهمترین مسئله است. می‌توانیم بابت سرنوشت‌مان خوشحال باشیم، اما باید روی بازی آینده برابر تیم آنژه تمرکز کنیم.

زیرا می‌خواهید برنده این بازی باشید ...
البته؛ سرنوشت خوبی خواهد بود اگر برنده این بازی شویم. می‌خواهیم برنده هر بازی باشیم، اما کار سختی است. در خانه خوب هستیم و امیدوار هستیم حریفان را شکست دهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی