۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچستریونایتد با برد شیرین مقابل منچسترسیتی، پس از یک دهه در دربی‌های لیگ برتری دبل کرد.

لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد یک - منچسترسیتی صفر به گزارش خبرورزشی، حساس‌ترین جدال هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس دربی منچستر بود که در اولدترافورد برگزار شد و منچستریونایتد موفق شد با 2 گل منچسترسیتی را شکست دهد. (اینجا ببینید)

نیمه نخست بازی متعادل پیگیری می‌شد تا اینکه در دقیقه 30 شیاطین‌سرخ به گل رسیدند. ارسال هوشمندانه فرناندس و شوت سرضرب مارسیال با اشتباه ادرسون تبدیل به گل نخست بازی شد و شاگردان سولشائر با برتری یک گله نیمه را به پایان رساندند.

لیگ برتر انگلیس؛ منچستریونایتد یک - منچسترسیتی صفر

نیمه دوم مالک توپ و میدان کاملاً منچسترسیتی بود و بازی یک‌گله دنبال می‌شد، اما مدافعان شیاطین‌سرخ کمتر فرصتی برای خلق موقعیت روی دروازه‌شان به بازیکنان حریف می‌دادند. دقیقه 6+90 تیرخلاص را مک‌تامینی زد، وقتی ادرسون می‌خواست سریع بازی را آغاز کند و اشتباهاً توپ را جلوی پای هافبک یونایتد انداخت. اسکات هم با یک شوت دقیق گل دوم را وارد دروازه سیتی کرد.

دبل شیاطین‌سرخ در دربی پس از 10 سال

منچستریونایتد با این پیروزی پس از یک دهه مقابل سیتی دبل کرد و نوار شکست‌های خانگی‌اش در دربی‌های لیگ برتری هم پاره شد. شیاطین‌سرخ با 45 امتیاز به رده پنجم صعود کردند و سیتیزن‌ها هم با 57 امتیاز و تحمل هفتمین شکست در رده دوم هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی