۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید مسئولان باشگاه اجازه بدهند که آرای فیفا در پوکر قهرمانی پرسپولیس تاثیر بگذارد.

شاهرودی: قهرمانی پرسپولیس تحت تاثیر آرای فیفا قرار نگیرد

به گزارش خبرورزشی، رضا شاهرودی، با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در حال حاضر اختلاف ۱۰ امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول نشان دهنده شرایط خوب تیم است. همه چیز مهیا است تا پرسپولیس چهارمین قهرمانی متوالی را جشن بگیرد.

وی افزود: در حال حاضر تنها موضوع نگران کننده این است که آرای فیفا یکی پس از دیگری علیه پرسپولیس صادر می‌شود. آرایی که هیچکدام مدیریت فعلی در آن تاثیری نداشته است. در واقع حیف است که به خاطر این آرا قهرمانی پرسپولیس تحت تاثیر قرار بگیرد. امیدوارم مدیران فعلی و در راس آن محمد حسن انصاری فرد تدابیری بیاندیشند تا پرسپولیس متضرر نشود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه استفاده از مدیران غیر فوتبالی به‌ویژه در باشگاهی مانند پرسپولیس نتایج بدی در پی خواهد داشت که نمونه‌اش شرایط فعلی پرسپولیس است. برانکو رفت و شکایت چند میلیاردی روی دست پرسپولیس ماند. علاوه بر آن شکایت گابریل کالدرون و بودیمیر هم آمده است. معلوم نیست که باشگاه چگونه می‌خواهد این همه طلب را پرداخت کند فقط امیدوارم این اوضاع شرایط حال حاضر باشگاه را تحت تاثیر قرار ندهد.

شاهرودی در رابطه با رفتن آنتونی استوکس هم گفت: خدا را شکر که در قرارداد این بازیکن به نحوی عمل کردند که باشگاه متضرر نشود. نمی‌توان گفت استوکس از نظر فنی بازیکن بدی بود، اما او در زمان حضور در تراکتور هم بار‌ها این بی انضباطی‌ها را مرتکب شده بود. نمی‌توان روی چنین بازیکنی در کار فنی حساب چندانی باز کرد.

وی اضافه کرد: عامل اصلی موفقیت پرسپولیس در این چند سال همدلی تمام ارکان باشگاه بود و همه برای یک هدف تلاش می‌کنند. این که یک بازیکن بیاید و با بی انضباطی خللی در کار ایجاد کند، درست نیست. پس همین بهتر که چنین بازیکنی رفت تا قطار پرسپولیس مانند قبل روی ریل موفقیت گام بردارد.

شاهرودی در مورد اضافه شدن کریم باقری به کادر فنی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: باقری در این سال‌ها نشان داده که می‌تواند نقش تاثیرگذاری چه از نظر انضباطی و چه از نظر فنی ایفا کند. انتخاب باقری خیلی خوب بود، چرا که با حضور او می‌توانیم در چند سال آینده شاهد حضور مربی خوب و کاربلدی در فوتبال ایران باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی