۰
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عده‌ای می‌گویند برانکو «باید» به پرسپولیس تخفیف بدهد و شرایط این باشگاه را درک کند. اینکه برانکو باید شرایط را درک کند درست، ولی هیچ «بایدی» وجود ندارد.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ برانکو آمده اینجا کار کرده، پرسپولیس را قهرمان کرده و رفته. تمام پاداش‌ها و آپشن‌ها و... هم روی کاغذ آمده و چیزی نیست که برانکو از خودش درآورده باشد، پس هیچ الزامی نیست که او حتماً تخفیف بدهد. کسانی که می‌گویند برانکو «باید» تخفیف بدهد، اگر خودشان جای او بودند قطعاً تخفیف نمی‌دادند. عین این می‌ماند که یک کارگر یا کارمند چند سال جایی کار کند و موقع تسویه‌حساب به او بگویند تخفیف بده! چنین تقاضا‌هایی فقط در ایران است وگرنه در فوتبال حرفه‌ای هیچ وقت کار به اینجا نمی‌کشد که التماس طرف را بکنند که بیا و تخفیف بده! مورد دیگر اینکه اگر قرار بود تخفیف گرفته شود وقتی برانکو در ایران بود باید چنین اتفاقی می‌افتاد نه حالا.
وضعیت استقلال حتی بدتر از پرسپولیس است. برانکو حداقل چند سال اینجا بود و چند جام گرفت و حالا تخفیف نمی‌دهد، اما شفر که فصل را تمام نکرد و استراماچونی که فقط ۱۳، ۱۴ هفته اینجا بود، کلی از استقلال پول می‌خواهند و، چون قرارداد‌ها طوری نوشته شده که کاملاً به نفع خارجی‌هاست، استقلال باید تا دلار آخر پول آن‌ها را بدهد. داستان همان داستان قدیمی است که مدیران ما با دیدن خارجی‌ها جوگیر می‌شوند و، چون نمی‌خواهند از جیب مبارک پول بدهند، راحت صفر‌ها را جلوی مبلغ قرارداد طرف حراج می‌کنند.
بودیمیر در پرسپولیس قرارداد ۴۵۰ هزار یورویی داشت، ولی از پرسپولیس که به تیم لوکوموتیو پیوست قرارداد ۲۲ هزار دلاری بست! حالا خودتان ببینید مدیران صددرصد دولتی فوتبال ما چه آشی برای باشگاه‌های بخت‌برگشته پخته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی