۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برتری شاهین موسوی و شکست اشکان رضایی، دانیال شه‌‍بخش و امید احمدی‌صفا، هر چهار نماینده کشورمان روز چهارشنبه در جدول شانس مجدد برای کسب سهمیه المپیک مبارزه خواهند کرد.

جنگ بوکسور‌های ایران در اردن برای المپیکی شدن

به گزارش خبرورزشی، روز هفتم از مسابقات بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه امروز (دوشنبه) در شهر «امان» پایتخت اردن پیگیری شد و چهار نماینده بوکس کشورمان به روی رینگ رفتند.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، سید شاهین موسوی پس از برتری مقابل بوکسور ژاپنی و شکست شب گذشته مقابل بوکسور چینی، در جدول شانس مجدد با کاخرامونوف از ازبکستان مبارزه کرد و با ارائه مبارزه‌ای دیدنی مقابل حربف خود به برتری دست یافت.

شاهین موسوی راند یک را به راحتی گرفت، اما راند دوم مغلوب حریف خود شد و در راند سوم با برتری مقابل بوکسور ازبک، پیروزی در این دیدار را به نام خود تثبیت کرد.

موسوی برای کسب سهمیه المپیک روز چهارشنبه به مصاف بوکسوری از مغولستانی خواهد رفت.

اما در وزن ۵۷ کیلوگرم، دانیال شه‌بخش که پیش از این مقابل حریفانی از چین‌تایپه و پاپوآ گینه‌نو با ارائه مبارزاتی تماشایی به پیروزی رسیده بود، در مقابل تیمرژانوف از قزاقستان شکست خورد.

بوکسور وزن ۵۷ کیلوگرم کشورمان روز چهارشنبه در جدول شانس مجدد مقابل بوکسوری از هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد.

همچنین در وزن ۵۲ کیلوگرم، امید احمدی‌صفا که پیش از این برابر نماینده عراق به پیروزی رسیده بود، برابر زویروف، قهرمان المپیک و جهان از ازبکستان مغلوب شد.

امید با این شکست به جدول شانس مجدد رفت و باید روز چهارشنبه با بوکسور استرالیایی برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کند.

سرانجام در وزن ۶۳ کیلوگرم، اشکان رضایی بوکسور جوان کشورمان که در مرحله قبلی برابر ملی‌پوشی از کره جنوبی به برد دست یافته است با سافیولین ذکار از قزاقستان روی رینگ رفت و در نهایت با رای داوران شکست خورد.

اشکان رضایی با این شکست هم راهی جدول شانس مجدد شد و باید روز چهارشنبه با بوکسور تاجیکستانی که سید ۲ جدول وزن ۶۳ کیلوگرم است، مبارزه کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی