۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به تصمیمات عجیب مدیریت ورزش اگر عنقریب محمدحسن انصاری‌فرد سر از فدراسیون بسکتبال یا مثلاً بولینگ و بیلیارد درآورد زیاد تعجب نکنید.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ایرج عرب که از جنس پرسپولیس نبود را به این تیم آوردند و بعد که جدا شد او را به فدراسیون دوومیدانی بردند. امیرحسین فتحی را که مدیرعامل هیچ باشگاه بزرگی نبود ناگهان مدیرعامل استقلال کردند و بعد از آن اتفاقات او مدیر مجموعه ورزشی انقلاب شد.
در حال حاضر محمدحسن انصاری‌فرد از پرسپولیس رفته و عنقریب است که راهی فدراسیون بسکتبال یا مثلاً بولینگ و بیلیارد شود! همه این افراد هم محترم. یکی مثل ایرج عرب با پرسپولیس قهرمانی هم آورد و الان هم آن‌قدر به خودش مطمئن است که می‌گوید بیایید تمام قرارداد‌های مرا رسانه‌ای و شفاف‌سازی کنید. ادعایی که کمتر کسی جرأت بیانش را دارد، اما حرف مردم این است که واقعاً این انتصاب‌های غیر کارشناسی تا کی باید ادامه داشته باشد؟! یعنی چند نفر با هم تصمیم می‌گیرند که چنین تصمیماتی می‌گیرند؟
در دوره و زمانه‌ای که خیلی‌ها پشت همدیگر را خالی می‌کنند اینکه انصاری‌فرد به هر دلیلی پشت حسین قدوسی که از آدم‌های سالم رسانه است، ایستاده کاری ارزشمند است. حتی اگر به کل عملکرد انصاری‌فرد ایراد بگیریم این کارش جالب توجه و کمتر دیده شده است. در همین فوتبال مورد داریم که طرف به خاطر منافع شخصی و جیب خودش همه را با هم می‌فروشد و باشگاهی که میلیون‌ها هوادار دارد را هم تقدیم دلال‌ها می‌کند، اما انصاری‌فرد حداقل پشت مدیر رسانه‌ای که خودش آورده بود ایستاد و استعفا داد. البته از اول هم معلوم بود که هیئت مدیره با انصاری‌فرد همسو نبود و اشتباه بزرگ محمدحسن وقتی بود که قبول کرد مدیرعامل باشد، اما عضو هیئت مدیره نباشد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی