نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرشاد پیوس می گوید صدرنشینی امروز تیم پرسپولیس در لیگ برتر به لطف ارائه بازی‌های خوب در برابر حریفان بوده است نه چیز دیگری.

به گزارش خبرورزشی، سرمربی تیم چوکای تالش در این باره می‌گوید: من سال‌های سال است که فوتبال خارجی را دنبال می‌کنم و کمتر دیدم و خواندم که مربی‌ای بیاید بگوید قهرمانی حریف مهندسی شده است. این حرف‌ها بچه گانه است و تنها در فوتبال ایران مطرح می‌شود و این به این دلیل است که باشگاه یا مربی می‌خواهد ناکامی‌های خود را توجیه کند و افکار عمومی را فریب دهد. اگر امروز استقلال صدر جدول را در اختیار داشت من باز هم همین حرف را می‌زدم. گویی ما فراموش کردیم در این لیگ سایپا – استقلال خوزستان – فولاد و... هم قهرمان شده اند. به نظر مدیر یا مربی به جای زدن این حرف‌ها می‌بایست عملکرد خود را بررسی کند و ایرادات خود را ببیند و اشکالات را برطرف کند تا در آینده بهتر نتیجه بگیرد. آرزو به دل خیلی از ما‌ها مانده که مدیر یا مربی‌ای بیاید و بگوید ایراد از من است در صورتی که بزرگ‌ترین مدیران و مربیان در فوتبال حرفه‌ای بدون هیچ ابایی به این موضوع اشاره می‌کنند. مربی باید برود و تیمش را بهتر تمرین بدهد و اگر امتیازی از دست داده آن را در تمرینات و شکل بازی و تعویض‌هایش جستجو کند. مدیران ما چنان سینه ستبر می‌کنند و از مهندسی قهرمانی حرف می‌زنند که گویی همه رفتار‌های آن‌ها درست است در صورتی که این چنین نیست. تکرار می‌کنم این حرف‌ها بچگانه است. اصلا اشکالی ندارد جایی بگوییم اشتباه کرده‌ایم.

فرشاد پیوس در پاسخ به این سوال که آیا یحیی گل‌محمدی می‌تواند میراث دار خوبی برای برانکو باشد؟ گفت: من در کلاس حرفه‌ای با یحیی بودم. مربی جوان و باهوشی است و به طور حتم آینده‌ی خوبی دارد. در لیگ برتر و تا به این جای کار عملکرد خوبی داشته و با توجه به درایتی که دارد شک ندارم به این روند در لیگ برتر ادامه خواهد داد. اما حکایت بازی‌های آسیایی با بازی‌های لیگ برتر متفاوت است. باید به او کمک کنیم تا تصمیماتی که در این بازی‌ها می‌گیرد تصمیمات درستی باشد. یحیی گل‌محمدی رفته رفته در بازی‌های آسیایی هم به مربی با تجربه تری می‌شود و در این صورت می‌تواند به همراه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بهتر نتیجه بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی