۰
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
۰ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام وزارت ورزش، جانشین مدیرعامل اخیر این تیم معرفی و مهدی رسول پناه جدیدترین سرپرست سرخ پوشان اعلام شد.

به گزارش خبرورزشی، د ر حالی که در روزهای اخیر اختلافات مدیرعامل سرخ پوشان و هیات مدیره این تیم به بیشترین حد خود رسید در نهایت محمدحسن انصاری فرد ترجیح داد تا با استعفایی از این جمع جدا شود و به این ترتیب وزارت ورزش می بایست در صورت پذیرش استعفای این مدیرعامل، مدیری دیگر را به انبوه مدیران پرسپولیس در سال های اخیر اضافه کند.
اتفاقی که خیلی زود افتاد و یک روز پس از اعلام استعفا از سوی مدیرعامل سابق پرسپولیسی ها، نام جانشین وی از سوی وزارت خانه اعلام شد و جالب اینکه به سنت سال های اخیر باز هم نامی به سرپرستی باشگاه پرسپولیس به میان آمد و به این ترتیب پنجمین سرپرست این تیم در دهه نود معرفی شود و به این ترتیب رکوردی جاودانه را به نام خود بزند.

در حالی که تا پیش از دهه نود، تنها یک سرپرست برای سرخ پوشان معرفی شده بود پس از آن به تناوب هرچند سال یک بار و با استعفای یک مدیرعامل، یک سرپرست در ابتدا به جای وی معرفی می شد که طبیعتا حکایت از ناپایدار بودن مدیریت داشت.

بهروز منتقمی از شهریور ۹۳، علی اکبر طاهری از خرداد ۹۴، حمیدرضا گرشاسبی از آذر ۹۶ و ایرج عرب از آذر ۹۷ سرپرست های مدیرعاملی در تیم پرسپولیس بودند و حالا با اضافه شدن مهدی رسول پناه، این تعداد مدیر موقت، به عدد ۵ رسید. حالا باید دید رسول پناه به مانند سرپرستی کوتاه مدت همچون منتقمی به کار می پردازد و یا همچون حمیدرضا گرشاسبی و طاهری در نهایت به مدیرعاملی باشگاه منصوب خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی