نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر شما استعفای انصاری‌فرد در این شرایط حساس کار درستی بود؟ حامیان او می‌گویند محمدحسن بهترین واکنش را نشان داد و باید با همین حرکت جلوی دخالت هیئت مدیره را می‌گرفت.

الان چه وقت تغییر در پرسپولیس بود؟! به گزارش خبرورزشی، در ماجرای برکناری دستوری حسین قدوسی از روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، حق تمام و کمال با محمدحسن انصاری‌فرد است. انتخاب مدیر روابط عمومی باشگاه با اعضای هیئت مدیره نیست و این که هیئت مدیره پرسپولیس به هر دلیلی، مدیرعامل را تحت فشار قرار بدهد که رئیس روابط عمومی یا هر مدیر دیگری در چارچوب اداری باشگاه را عوض کند، منطق درستی ندارد، ولی این که محمدحسن انصاری‌فرد دخالت هیئت مدیره را بهانه کرده و از مدیرعاملی پرسپولیس کنار کشیده، داستان دیگری است.

به نظر می‌رسد آنچه باعث جدایی انصاری‌فرد از پرسپولیس شد، اوضاع اسفناک این باشگاه در شرایط فعلی است. بدهی‌های سنگین، حکم‌های پی‌درپی فیفا و غرامت‌های سنگین‌تر باعث شده مدیرعامل پرسپولیس دخالت هیئت مدیره را بهترین بهانه برای استعفا و قطع همکاری بداند. حالا به نظر شما استعفای انصاری‌فرد در این شرایط حساس کار درستی بود؟ حامیان او می‌گویند محمدحسن بهترین واکنش را نشان داد و باید با همین حرکت جلوی دخالت هیئت مدیره را می‌گرفت. عده‌ای از طرفداران پرسپولیس هم با حامیان او هم‌عقیده هستند و حق را به انصاری‌فرد می‌دهند، اما منتقدان مدیرعامل مستعفی پرسپولیس نگاه دیگری دارند... آن‌ها می‌گویند مدیرعامل نباید در این مقطع حساس پرسپولیس را رها می‌کرد. این عده معتقدند مدیرعامل مجری مصوبه اعضای هیئت مدیره است و وقتی هیئت مدیره پرسپولیس به این جمع‌بندی رسید که برخی ارکان باشگاه تقویت شود، انصاری‌فرد نباید جلوی آن‌ها می‌ایستاد.

چه این تفسیر درست باشد و چه تحلیل نزدیکان انصاری‌فرد، بی‌شک الان مقطع خوبی برای تغییرات در پرسپولیس نیست.

صاحب‌نظران و پیشکسوتان پاسخ می‌دهند
استعفای انصاری‌فرد در این مقطع حساس کار درستی بود؟
ناصر ابراهیمی: باید شفاف‌سازی کنند که چه اتفاقی افتاده است؟
 مربی اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: برای ما جای تعجب داشت که چطور این اتفاقات در جلسات مدیران باشگاه افتاده است. استعفای انصاری‌فرد هم بسیار عجیب بود. وقتی خود وزیر ورزش، انصاری‌فرد را مدیرعامل پرسپولیس کرده، چطور از او حمایت نمی‌کند؟ چرا کار به جایی رسیده که انصاری‌فرد خیلی زود استعفا می‌دهد و می‌رود؟ به نظرم باید در این خصوص با هواداران شفاف‌سازی کنند که چه شده و چرا این دعوا‌ها به وجود آمده است؟ من برای آینده پرسپولیس نگران هستم.
محمدحسین نژادفلاح: هرکس جای انصاری‌فرد باشد، دچار مشکل می‌شود
 مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: انصاری‌فرد گفته به خاطر عدم حمایت وزارت ورزش استعفا کرده، اما مگر او خودش گزینه وزیر برای مدیرعاملی نبود؟ پس چرا از او حمایت نکردند؟ اگر وزیر خودش انصاری‌فرد را می‌آورد، ولی از او حمایت نمی‌کند، پس هرکس هم که جای انصاری‌فرد بیاید، باز هم همین مشکل را خواهد داشت. هواداران نگران پرسپولیس هستند و حالا که پرسپولیس می‌خواهد چهارمین جام پی‌درپی را بیاورد، تیم را به حاشیه می‌برند. لابد انصاری‌فرد شرایط را طوری دیده که مجبور به استعفا شده است.
ضیا عربشاهی: لابد مجبورش کردند استعفا بدهد
 هافبک اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: با شناختی که من از انصاری‌فرد دارم، او آدمی نیست که در شرایط سخت پا پس بکشد. لابد آقایان رفتاری کرده‌اند که او مجبور شده استعفا کند. معلوم نیست در پرسپولیس چه خبر است و اتفاقاً باید به جای رفتن انصاری‌فرد، اعضای هیئت مدیره می‌رفتند و پرسپولیس را با پیشکسوتان و اهل فوتبال تنها می‌گذاشتند. با این شرایط که هیئت مدیره به وجود آورده، فکر می‌کنم پرسپولیس وارد بحران خواهد شد.
بهروز رهبری‌فرد: این استعفا عواقب زیادی دارد
 کاپیتان اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم از منتقدین عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس بوده‌ام، اما اینکه در هیئت مدیره به مدیرعامل باشگاه توهین شود و الفاظ بدی رد و بدل گردد، اصلاً مورد پسند ما و هواداران نیست. قطعاً این استعفا عواقب زیادی خواهد داشت و اینکه فکر کنیم مدیرعامل جدید بیاید و تیم مسیر قهرمانی را با سرعت طی کند، این‌طور نیست و تیم وارد حاشیه خواهد شد. کاش این اتفاقات رخ نمی‌داد. به نظرم پرسپولیس چوب این حواشی را خواهد خورد.
سعید نعیم‌آبادی: دود این اتفاق به چشم هواداران می‌رود
 مدافع اسبق پرسپولیس در این خصوص گفت: وقتی انصاری‌فرد چند ماه از عمر مدیریتی‌اش نگذشته، استعفا می‌دهد، حتماً کارد به استخوانش رسیده است. باید دید هیئت مدیره چه توضیحی در این خصوص دارد و چرا بین آن‌ها بار‌ها دعوا و مشاجره رخ داده که باعث شده مدیرعامل باشگاه استعفا کند؟ به نظرم درباره این استعفا باید روشنگری شود. ما نمی‌دانیم دقیقاً چه شده، ولی دود این اتفاقات به چشم تیم و هواداران می‌رود و خدا کند قهرمانی در لیگ را از دست ندهیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی