نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمد که مگر مهرداد هاشمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به محمدحسن انصاری‌فرد چه گفته که این چنین برآشفته و شرمش می‌آید آن را بیان کند؟

عضو هیئت‌مدیره پرسپولیس به انصاری‌فرد چه گفت که او را عصبانی کرد؟ به گزارش خبرورزشی، محمدحسن انصاری‌فرد در بخشی از مصاحبه تلویزیونی خود گفت: «سؤالم از وزیر این است اگر به من اعتقادی نداشتید چرا این کار را کردید؟ سلطانی‌فر هر روز وعده می‌داد که شما عضو هیئت‌مدیره می‌شوید، ولی من به او گفتم وقتی این اتفاق نمی‌افتد سایر اعضا مدعی می‌شوند که وزیر من را قبول ندارد و به همین دلیل هرچه از دهانشان درمی‌آید به من می‌گویند. هاشمی در آخرین جلسه هیئت‌مدیره در حضور جمع توهین‌هایی به من کرد که شرمم می‌آید آن‌ها را به زبان بیاورم.»

برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمد که مگر مهرداد هاشمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به محمدحسن انصاری‌فرد چه گفته که این چنین برآشفته و شرمش می‌آید آن را بیان کند؟

یک منبع مطلع و نزدیک به هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد که جلسه دوشنبه شب در فضایی مسالمت‌آمیز و مثل همیشه برگزار نشد. انصاری‌فرد که ظاهراً زودتر از دستورالعمل هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس مطلع شده بود با توپی پر و کاملاً عصبانی وارد این جلسه شد. اعضای هیئت‌مدیره و رئیس آن رسول‌پناه نیز سعی کردند همان ابتدا با نرمش و آرامش به انصاری‌فرد گوشزد کنند که برکناری روابط عمومی باشگاه و مشاورش دستور شخص وزیر ورزش و جوانان بوده است. مدیرعامل پرسپولیس هم با جدیت و قاطعیت اعلام می‌کند: «حسین قدوسی نیرویی دلسوز و کاربلد است که در چند ماه گذشته خیلی به تیم خدمت کرده و نمی‌توانم بی‌دلیل او را برکنار کنم!»

وقتی اعضای هیئت‌مدیره دستور وزیر ورزش و جوانان و مشکلات به وجود آمده میان اسپانسر باشگاه و حسین قدوسی را یادآوری می‌کنند، انصاری‌فرد با همان لحن ادامه می‌دهد: «انتخاب یا برکناری مدیر روابط عمومی باشگاه برعهده مدیرعامل است و به شخص دیگری ارتباط ندارد مگر آن که قدوسی تخلفی کرده باشد که دلیل محکمی برای برکناری‌اش باشد.»

این بحث‌ها به مشاجره لفظی کشیده می‌شود و شنیدیم هاشمی عضو هیئت‌مدیره باشگاه برآشفته شده و از لفظ مرتیکه استفاده می‌کند! انصاری‌فرد هم با عصبانیت جواب می‌دهد: «مرتیکه خودتی! این چه طرز حرف زدنه؟! مؤدب باش و...» البته افراد دیگر حاضر در جلسه جلوی ادامه مشاجره لفظی شدید را گرفته و طرفین را به آرامش دعوت می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی