نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو اسبق هیئت‌مدیره استقلال به خبرورزشی گفت: می‌دانم همین حالا بازیکنانی هستند که از ۱۰، ۱۵ سال پیش از باشگاه پول می‌خواهند.

به گزارش خبرورزشی، در هیاهوی این روز‌های باشگاه استقلال که از هر سو صدای یک شکایت و طلبکار شنیده می‌شود، خبر رسید یکی از اعضای اسبق هیئت‌مدیره باشگاه استقلال هم با در دست داشتن حکمی ۱۰ میلیاردی درصدد است چک‌های ۴ سال پیشش را نقد کند. اصل خبر این بود که شاهرخ سبک‌دست از مدیران دوران مدیرعاملی بهرام افشارزاده در باشگاه استقلال که نتوانسته پس از ۳، ۴ سال به مطالباتش دست پیدا کند، روی باشگاه استقلال فشار آورده تا هرچه زودتر طلبش را زنده کند.
 
به همین بهانه با شاهرخ سبک‌دست تماس گرفتیم که در توضیح این موضوع به خبرورزشی گفت: «این طلب به امروز و دیروز ربط پیدا نمی‌کند بلکه من بابت هزینه‌هایی که در دوران حضور در هیئت‌مدیره باشگاه برای استقلال انجام داده بودم ۱۰ میلیارد تومان طلبکار هستم. در دوران مدیریت آقایان افتخاری و سپس فتحی هم بار‌ها به بنده قول داده شد که این رقم را به من پرداخت می‌کنند.»
 
سبک‌دست که شنیده می‌شود قصد دارد ساختمان باشگاه استقلال را در ازای طلبش توقیف کند با رد این مطلب گفت: «نمی‌دانم این خبر را چه کسی و با چه هدفی منتشر کرده است. بنده اگر می‌خواستم از این طریق وارد ماجرا شوم چرا باید الان که باشگاه وضعیت بدی دارد انجام بدهم؟ اتفاقاً در سال‌های اخیر که در برهه‌هایی هم وضعیت مالی باشگاه عالی بود چنین موضوعی را مطرح نکردم گرچه طلبم را می‌خواستم، اما می‌دانم همین حالا بازیکنانی هستند که از ۱۰، ۱۵ سال پیش از باشگاه پول می‌خواهند.»
 
موضوع مطرح شده درباره طلب سبک‌دست در شرایطی عنوان شده که باشگاه فرصت کمی برای پرداخت بدهی وینفرد شفر دارد و دنبال راهکاری برای فراهم کردن طلب اوست. با این همه سبک‌دست درباره طلبش گفت: «ما در اواخر سال ۱۳۹۳ وارد هیئت‌مدیره باشگاه شدیم و تا اوایل سال ۱۳۹۵ که از این مجموعه رفتیم ۱۰ میلیارد تومان در برهه‌های مختلف به باشگاه کمک کردیم با این ضمانت که هر زمان از اسپانسر یا محل‌های دیگر درآمدزایی شد، طلب ما را بدهند ولی هنوز آن روز نرسیده است! اگر ۱۰ میلیارد ۳ سال پیش که دلار ۳۰۰۰ تومان بود را با ارزش آن دوران محاسبه کنید، می‌بینید چه میزان از ارزش کلی این پول کم شده است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی